جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: هم جهت شدن با نماز ضامن سلامتی اخلاقی و روحی جامعه می شود؛ به گونه ای که افراد جامعه از نظر اخلاقی و روحی سلامت باشد موارد بسیاری از بزه های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین، مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان به همراه حجت‌الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در راستای برگزاری اجلاس استانی نماز دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ضمن تقدیر و تشکر از دو مجموعه ستاد اقامه نماز و عقیدتی سیاسی فرماندهی استان سمنان ابراز داشت: برگزاری همایش و اجلاسیه های استانی تقدیر و تشکر از برترین های نماز استان ها در ادارات باعث ترویج و ترغیب دیگر کارکنان می شود .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: باید جامعه به سمت و سوی برود که تمامی ادارات، مراکز نظامی، آموزشی و … ترویج و توسعه نماز را وظیفه خود بدانند و مدیران نقش اصلی این اتفاق بزرگ را برعهده دارند.

وی تأکید کرد: همکاری ستاد اقامه نماز با فرماندهی انتظامی استان می تواند اتفاق های خوب دیگری را در جامعه رقم بزند و محبوبیت این ارگان نظامی را افزایش دهد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی افزود: هم جهت شدن با نماز ضامن سلامتی اخلاقی و روحی جامعه می شود؛ به گونه ای که افراد جامعه از نظر اخلاقی و روحی سلامت باشد موارد بسیاری از بزه های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا؛ مهمان اجلاس استانی نماز در سمنان

حجت‌الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: ما در ستاد فرماندهی انتظامی استان با کمال میل و افتخار میزبانی اجلاسیه استانی نماز سمنان را برعهده می گیریم و خدمت به نماز را وظیفه خود میدانیم.

وی گفت: مهمان و سخنران این مراسم با توجه به تصمیمات قبلی حجت حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا است و با حضور خانواده های شهدای مدافع امنیت استان که در اتفاقات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند برگزار و از این خانواده ها به رسم یادبود تقدیر و تشکر می شوند.

حجت‌الاسلام نوروزپور تأکید کرد: سیر و سلوک تمامی شهدا با عشق و تأسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین برپا نگهداشتن نماز بوده است.

اجلاس استانی نماز سمنان دی ماه به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می شود

حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین، مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان هم ضمن تقدیر و تشکر به ارائه گزارشی از برنامه های اجراء شده ستاد اقامه نماز در ادارات استان پرداخت .

وی بیان کرد طبق سنوات گذشته و تفاهم نامه های امضاء شده بین ستاد اقامه نماز کشور با وزارت کشور اجلاسیه استانی نماز با مدیریت ستاد و با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی و استانداری سمنان در دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

حجت الاسلام شمس الدین تاکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر جامعه در ماه های اخیر و با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه نیروهای انتظامی فراجا امسال با همکاری عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، اجلاسیه استانی سمنان و تجلیل از برترین های نمازی ادارات و پرسنل نیروهای انتظامی برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha