دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه ایلام و روحانیون طرح صالحین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: باید در اجتماعات مختلف و در دیدار با جوانان به صورت چهره به چهره به جهاد تبیین بپردازیم و دستاوردهای بزرگ انقلاب را بیان کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام با تسلیت ایام فاطمیه (س)، اظهار داشت: در طول ۴۳ سال که از عمر با برکت جمهوری اسلامی می گذرد، دشمن با توطئه ها و فتنه های گوناگون از جمله تحریم و تحمیل هشت سال جنگ به مردم ایران سعی در تضعیف انقلاب داشت اما با بصیرت و آگاهی مردم، حوزه علمیه و دانشگاه انقلابی، این توطئه ها و فتنه ها یکی پس از دیگری به شکست مفتضحانه آنها در مقابل ایمان و اراده ملت انقلابی ایران منجر شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اتفاقات اخیر، افزود: ملت ایران مردمی هستند که در سیزدهم آبان و تشییع پیکر شهدای امنیت امسال به خیابان آمدند و انزجار خود را از آمریکا و نظام سلطه اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: دشمن به دنبال سوریه سازی و تجزیه ایران است و با تمام توان از همه ظرفیت ها استفاده خواهد کرد که این اتفاق را رقم بزند اما ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران این فتنه ها را با تبیین حقایق انقلاب اسلامی خنثی خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: ما باید در اجتماعات مختلف و در دیدار با جوانان به صورت چهره به چهره به جهاد تبیین بپردازیم و واقعیت ها و حقایق ایران قبل از انقلاب که در سیطره رژیم شاهنشاهی بود و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی که در زیر پرچم ولایت به عزت و افتخار رسیده است را به صورت مستند تبیین کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه به ویژه مشکل اشتغال و ازدواج جوانان ، خواست به حق مردم است که از دولتمردان محترم خواهان برنامه ریزی و تلاش بیشتر در جهت رفع این مشکلات هستیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha