یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه/ اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، "اسقف اعظم گریگور چیفتچیان" خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

تکرار اقدام وقیحانه و توهین‌آمیز به ساحت مقدس قرآن کریم و هر کتاب مقدس دیگر، بی‌احترامی و اقدامی آشکارا و تحریک‌آمیز بوده و این اقدام غیرانسانی در سوئد با وجود حمایت برخی جنایتکاران جهانی مورد تایید هیچ انسان آزاده و هیچ کدام از جوامع و کشورهای حامی صلح و امنیت جهانی نیست.

به یقین تکرار این اقدام و رفتار اسلام ستیزانه با سلطه‌ رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت می‌گیرد که نه تنها هیچ خللی به اعتقاد به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه موجب همبستگی و وحدت پیروان ادیان آسمانی خواهد گردید و همه‌ی ادیان آسمانی این عمل زشت را محکوم می‌کنند.

امید است ملل آزاده جهان با اطلاع و اشراف به نیات دشمنان که هدف همان انحراف اذهان عمومی از جنایت‌های رخ داده در غزه و جنبش دانشجویی و در راستای جریحه‌دار کردن احساسات پیروان ادیان الهی در کشورهای غربی و به ویژه آمریکا می‌باشد، این حرکت وقیحانه را به شدت محکوم کنند تا جسارت توهین به ادیان و کتب الهی برای همیشه دفن شود.

در این راستا، خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم می‌نماید و از تمام نهادهای بین‌المللی می‌خواهد که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلوگیری به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha