چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
image-20221211115620-1.png

حوزه / مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه‌های علمیه با هدف شناسایی و عملیاتی‌سازی ایده‌های مناسب جهت ارتباط حوزه علمیه با طلاب فعال در آموزش و پرورش فراخوان ایده و طرح برگزار می‌کند.

ایده و طرح برای ارتباط حوزه با طلاب فعال در آموزش و پرورش فراخوان شدحجت الاسلام موسوی، مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: مرکز تربیت معلّم مبلّغ حوزه‌های علمیه با هدف شناسایی و عملیاتی‌سازی ایده‌های مناسب جهت ارتباط حوزه علمیه با طلاب فعال در آموزش و پرورش فراخوان ایده و طرح برگزار می‌کند.

وی با اشاره به محورهای ایده‌پردازی بیان داشت:راهکارهای گسترش و تقویت ارتباط حوزه علمیه با طلاب فعال در آموزش و پرورش؛ شیوه های ارتقای مهارت‌های تبلیغی طلاب در مدارس؛ ارتقای نقش تبلیغی طلبه معلمان؛ جلوگیری از آسیب‌های احتمالی برای طلبه معلمان؛ راه‌اندازی و هدایت مجلات علمی شیوه های تقویت طلاب فعال در زمینه های پژوهشی از جمله این موارد است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه این فراخوان مخصوص طلاب خاصی نیست و شامل عموم طلاب حتی مشغول تحصیل در حوزه های علمیه هم می شود، بیان داشت: مخاطبان فراخوان عموم طلاب، اساتید، پژوهشگران؛ بویژه طلاب فعال در آموزش و پرورش می باشد و می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز تربیت معلم مبلغ به آدرس https://tmobalegh.cfu.ac.ir یا در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/mobalegh_moalem با ورود به لینک مربوطه نسبت به تکمیل و ارسال فرم شرکت در فراخوان آن اقدام کنند.

مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه همچنین افزود: آخرین مهلت ارسال ایده ها و طرح ها نیز ۳۰ آذر ماه می باشد و به آثار برتر جوایزی اعطا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن کاظمی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    با سلام در این جامعه امروزی و با این همه رسانه های مجازی و ...طلبه ای موفق و جلوتره که علاوه بر حوزه در فضای جامعه و بین مردم ارتباط برقرار کنه و باشه و این چه بهتر این که از مدرسه شروع کنه و از بچه ها شروع کنه در این صورت هم مبلغه و هم معلم . لذا از مسئولین خواستاریم که در این امر از دست طلاب و روحانیون بگیرن تا طلاب هم در آموزش و پروش نقشی داشته باشن.
  • عاطفه رضایی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 1
    حضور طلاب در بین دانش آموزان امری ضروری است طلاب هم در سطح جامعه و هم فضای مجازی دارای مهارت هستند و باید بکارگیری شوند تمام مدارس باید از این پتانسیل استفاده کنند و آموزش مرورش طلاب رو جذب کنند