جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موحدی

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف احداث زمین‌های چمن مصنوعی، سالن‌های سرپوشیده و کلاس‌های درس تربیت بدنی از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی موحدی عصر امروز در جلسه قرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی استان بوشهر اظهار داشت: همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال، کاروان تجهیزات به ۴۴ هنرستان فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر اعزام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در مرحله نخست از ۶۰ میلیارد تومان تجهیز کلاس‌های درس آموزش و پرورش استان بوشهر هشت میلیارد تومان به هنرستان‌ها اختصاص یافت.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در مدارس گفت: در مرحله دوم این طرح ۱۰۸ طرح شامل ساخت سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی و کلاس تربیت‌بدنی در مدارس اجرا می‌شود که ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

موحدی بیان کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف احداث زمین‌های چمن مصنوعی، سالن‌های سرپوشیده و کلاس‌های درس تربیت بدنی از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.

وی مدارس دخترانه مناطق محروم را اولویت ساختن سالن‌های سرپوشیده ورزشی اعلام کرد.

موحدی ادامه داد: انتظار داریم همه ظرفیت‌های استانی برای حل مشکلات مدارس به ویژه مدارس حاشیه شهر و مناطق محروم در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha