دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه کرمانشاه  عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید مجتبی معصومی لاری(ره)

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پیامی رحلت استاد اخلاق حوزه علمیه استان حاج سید مجتبی معصومی لاری(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، در پیامی با تسلیت ارتحال استاد اخلاق حوزه علمیه استان آورده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الإمامُ الصّادقُ (علیه السلام):

إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ

رحلت جانگداز عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله سید مجتبی معصومی لاری(رضوان الله تعالی علیه)، موجب تأثر و تأسف و در حقیقت عزای امت اسلامی، خصوصا حوزه‌های علمیه، مردم استان کرمانشاه و خانواده معظم آن فقید سعید گردید.

ایشان در طهارت روح و صفای باطن، صدق و اخلاص و دنیا گریزی، زهد و بی رعیتی به دنیا و مظاهر دنیوی، اسوه ای تمام و کمال بودند، همچنین مردم داری ایشان برای همه طلاب و روحانیت می تواند الگوی مناسبی باشد.

فخر و عظمت ایشان در حقیقت شاگردی مکتب امام زمان(عج) و خدمت طولانی و همچنین افتخار پدر شهید بودن و تقدیم یک شهید گرانقدر در مسیر پشتیبانی از نظام اسلامی، پرونده و نامه اعمال ایشان را بسیار با برکت و دارای وزانت بیشتری نموده اند.

ویژگی برجسته دیگر ایشان ولایتمداری و تبعیت محض از مقام عظمای ولایت و رهبری و پیروی از منویات امامین انقلاب بود که تا آخرین لحظات عمر و دقائق عمرشان در این مسیر حرکت کردند و همواره پشتیبان رهبری حکیم و فرزانه، نظام اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن بودند.

ارتحال این عالم وارسته و الهی را به محضر مقدس امام عصر(عج)، جانشین بر حقش، حوزه‌های علمیه، خانواده معزی، مردم عالم دوست استان کرمانشاه، تمام مریدان و دوستان ایشان تسلیت عرض می کنیم.

خداوند روح مطهرش را با اجداد طاهرینش و خصوصا با مادرش صدیقه طاهره (سلام الله علیها) محشور بفرماید.

صادق ایرانی

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha