شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تشکیل کمیته جذب و پذیرش مدیریت حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ کمیته جذب و پذیرش مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان با هدف رونق و ارتقای کمی و کیفی پذیرش و جذب مدارس علمیه استان خوزستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، کمیته جذب و پذیرش مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان با هدف رونق و ارتقای کمی و کیفی پذیرش و جذب مدارس علمیه استان خوزستان تشکیل شد.

اعضای این کمیته عبارتند از: حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، رئیس کمیته و حجج اسلام، موسوی زاده معاون آموزش، سیدعباس موسوی سرپرست امور صیانتی، بزرگیان معاون تهذیب و آذرافروز، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی.

این کمیته در نظر دارد به صورت هفتگی از مدیران مدارس علمیه استان خوزستان دعوت کرده و طرح‌ها، برنامه‌ها، آسیب‌ها، نقاط قوت و ضعف هر مدرسه را مورد بررسی قرار داده و در پایان برنامه جامع و دقیق برای ارتقای کمی و کیفی پذیرش و جذب مدارس علمیه استان خوزستان ارائه داده و بر حسن اجرای آن در مدارس علمیه نیز نظارت کند.

گفتنی است اولین جلسه این کمیته با حضور مسئولین مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز امروز برگزار شد.

این کمیته در نظر دارد به منظور گفتمان سازی بحث جذب و پذیرش مدارس علمیه استان اجلاسیه‌ای با موضوع موانع و آسیب‌های جذب و پذیرش در روز سه شنبه مورخ ۲۲ آذر با حضور مدیران مدارس علمیه استان خوزستان برگزار کند.

تشکیل کمیته جذب و پذیرش حوزه علمیه خوزستان + عکس

تشکیل کمیته جذب و پذیرش حوزه علمیه خوزستان + عکس

تشکیل کمیته جذب و پذیرش حوزه علمیه خوزستان + عکس

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha