یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معروف

حوزه/ دبیر ستاد امر به ممعروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: خواهران مبلغه پرچمداران اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی، امروز در کارگاه آموزشی توجیهی امر به معروف و نهی از منکر در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه(س)خرم آباد با اشاره به اینکه خواهران طلبه نقش مهی در استحکام بنیان خانواده و ترویج آموزه های دینی و انقلابی در جامعه دارند، گفت: خواهران مبلغه باید با همت جهادی و مضاعف در راستای ترویج آموزه های اخلاقی و دینی و اشاعه فریضه امرر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بردارند.

وی با بیان اینکه ترویج و اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب سلامت روحی و روانی جامعه خواهد شد، افزود: اشاعه و گسترش این فریضه الهی موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه نیز خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به اینکه اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر رسالتی است که بر همگان واجب است، خاطر نشان کرد: گسترش این فریضه در جامعه موجب پویایی و نشاط دینی و همچنین استحکام بنیان خانواده در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام مهوی در پایان با بیان اینکه دشمنان اسلام امروز تمام اهداف خود را برای تضعیف روحیه دینی و انقلابی در جامعه بکار رفته اند، گفت: باید مراقب توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب باشیم و در همه حال در راستای بصیرت افزایی و هوشیاری آحاد جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha