پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حضرت زهرا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار ضمن تأکید بر ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی و علوی در جامعه، گفت: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها الگوی تمام و کمال ائمه معصومین علیهم‌السلام و چشمه‌ی رحمت، عفّت، امید و حفظ ولایت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری پیش از ظهر امروز در جمع مبلغین و کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها گفت: زندگانی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها کوتاه ولی پربار است؛ زندگانی با عزّت و عظمتی که ثمره‌اش حفظ قرآن، امامت و ولایت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار افزود: ائمه معصومین علیهم‌السلام حجت بر همه ما هستند و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها حجت و الگوی تمام و کمال ایشان است.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها چشمه‌ی رحمت، عفّت، امید و حفظ ولایت است و لذا ضروری است همه ظرفیت‌های عرصه تبلیغات اسلامی اعم از مبلّغین، هیئات مذهبی، مداحان و عموم مومنین، نسبت به تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی و علوی در جامعه بیش از گذشته تلاش کنند.

جعفری، برنامه‌ریزی برای ساماندهی عزاداری ایام فاطمیه را ضروری دانست و افزود: در این ایام که شب‌ها طولانی‌تر از دیگر ایام سال است، خانواده‌ها علاوه بر قرائت قرآن کریم، شرکت در جلسات فاطمیه، حافظ‌خوانی و غیره، قصه‌هایی از زندگی معصومین علیهم‌السلام و به خصوص زندگی گهربار حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را برای فرزندان خود بازگو کرده و خانه‌های خود را به نور حضرتش روشن سازند.

وی با اشاره به رونق گرفتن مجالس مذهبی، پس از بحران شیوع کرونا، اظهار کرد: به یاری خدای متعال، کشور توانست از این بحران عبور کند و شاهد آن هستیم که امسال مراسم عزاداری ایام فاطمیه اول و دوم، علاوه بر منازل، در بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی و مسجد شهرستان برخوار برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha