سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
جعفری

حوزه/ معاون استاندار بوشهر گفت: در ستاد جشنواره نماز «فجر تا فجر» ۱۱ کمیته تشکیل شده است و ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اصغر جعفری عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: ۱۱ کمیته در ستاد جشنواره نماز فجر تا فجر ایفای نقش می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر افزود: محورها و موضوع‌های این جشنواره مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، نماز و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز، اقتصاد اسلامی، بهره‌وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی از دیگر محورها و موضوع‌های جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، تمدن نوین اسلامی و سلامت اداری، نماز، سلامت معنوی، بهداشت فرد و جامعه و محیط زیست را از دیگر محورهای این جشنواره اعلام و گفت: نماز؛ فرهنگ، هویت و حریت کودک و خانواده تراز ایران اسلامی، نماز؛ اصلاح فرهنگ جامعه و آثار آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز؛ آسیب‌های اجتماعی، سلامت اداری و وحدت ملی موضوعات دیگر این جشنواره است.

وی با بیان اینکه برکات اقامه نماز در مساجد، مدارس، محل کار مورد توجه به این جشنواره قرار گرفته است گفت: نماز؛ هنرهای ۷ گانه ، رسانه، دنیای مجازی و تبلیغات، نماز؛ شیوه‌ها و ابزارهای جذب نسل نو و ایجاد حس مذهبی در کودکان از دیگر محورهای جشنواره نماز است.

جعفری آثار ارسالی به این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تاکنون ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان بوشهر ثبت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha