چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فرمانده سپاه عاشورا

حوزه/ فرمانده سپاه عاشورا گفت: بزرگترین تکلیف بسیجیان یک صدا کردن ملت با انقلاب است و اگر چند جوان ۲۰ ساله‌ای بر خلاف اعتقادات به ارکان اسلامی توهین می‌کند نشان می‌دهد که عمق بخشی و تکلیف اصلی برای جهاد تبیین اتفاق نیفتاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده امروز در دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: امروز دشمن هیچ نقطه قوتی ندارد چرا که تضعیف شده و متکی به تجهیزات مادی است و در برابر قدرت معنوی و برخورداری از امدادهای الهی ملت ایران محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه در این اغتشاشات و آشوب‌ها چهره‌های معاند و مخالفان نظام اسلامی شناسایی شدند، گفت: بزرگترین تکلیف بسیجیان یک صدا کردن ملت با انقلاب است و اگر چند جوان بیست ساله‌ای بر خلاف اعتقادات به ارکان اسلامی توهین می‌کند نشان می‌دهد که عمق بخشی و تکلیف اصلی برای جهاد تبیین اتفاق نیفتاده است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: تشکیل حلقه‌های صالحین و جذب جوانان برای برنامه‌های جذاب و اثر بخش می‌تواند برای آینده کشور و انقلاب مؤثر باشد.

سردار عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همیشه در مقابل آمریکای جهانخوار ایستاده است که نشان از اتکا به خدا و اعتماد به ولایت دارد و خدا را شاکریم که در دوران انقلاب اسلامی زندگی می‌کنیم و سرباز ولایت هستیم و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی ادامه داد: ما برای حفظ کتاب الهی و دفاع از حریم آل الله و امنیت مردم شهید تقدیم کردیم و نشان دادیم در مقابل ظالم ایستاده و از مظلوم دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha