پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج

حجت‌الاسلام علی رضایی به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، صبح امروز در سالن ۵ آذر سازمان بسیج آغاز شد.

در این مراسم براساس حکم نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام علی رضایی به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین معرفی و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام تویسرکانی در مدت تصدی مسئولیت قدردانی به عمل آمد.

تغییرات جدید در سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در بسیج به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور و حجت‌الاسلام سرافراز جانشین سابق سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون به عنوان جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج معرفی شدند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج، سردار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج، حجت‌الاسلام سرافراز جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور و تعدادی دیگر از مسئولین و فرماندهان در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha