جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مشگین شهر

حوزه/ حجت الاسلام باوقار گفت: آموزش و پرورش در واقع تولید کننده فرهنگ جامعه است و درحقیقت انسان ساز و بزرگترین کانون تربیت کشور است و نیازمند توجه دولت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمة الزهرا(س) گفت: افراد توانا و مومن باید به دستگاه آموزش و پرورش ورود کنند، زیرا آینده آن کشور را تأمین می‌کند.

وی افزود: آموزش و پرورش در واقع تولید کننده فرهنگ جامعه است و درحقیقت انسان ساز و بزرگترین کانون تربیت کشور است و نیازمند توجه دولت، لذا تمام کسانی که در پیشرفت فرهنگی کشور موثرند، در حوزه فرهنگ سرمایه گذاری کنند و مشارکت جدی در کار آموزش و پرورش داشته باشند.

امام جمعه مشکین شهر گفت: رشد معرفتی مردم باعث تداوم انقلاب اسلامی می‌شود، و آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی کانون تربیت در کشور این وظیفه مهم را بر دوش دارد که بتواند افراد مستعد و انقلابی تربیت کند.

حجت الاسلام باوقار تصریح کرد: جامعه اسلامی برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان پس از امدادهای غیبی و الهی به آموزش و پرورش، معلمان متعهد و دلسوز و دانش آموزان که سرمایه‌های انقلاب‌اند چشم دوخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha