دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجلیل از خواهران طلبه برگزیده مرحله اول (مدرسه ای ) المپیاد ادبیات عرب در میبد

برگزیدگان مرحله اول (مدرسه ای ) المپیاد ادبیات عرب مدرسه علمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) میبد با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در این مراسم به مقامات ائمه اطهار اشاره و بیان کرد: این مقام درجات متفاوت دارد و اینکه هر فردی می تواند معصوم باشد نسبت به گناهانی که می توانسته انجام دهد ولی انجام نداده است .

وی در ادامه به جایگاه طلاب و علما اشاره و به خود سازی و شروع این تکلیف الهی از خود فرد سفارش و خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کشور و وجود اغتشاشات و هتک حرمت به لباس روحانیت ، می‌توان با برخورد مناسب و شایسته در برابر ظلم ، مشمول اجر اخروی شد.

در بخش دیگر مراسم، از برگزیدگان مرحله اول المپیاد ادبیات عرب با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان و خانم رؤیا دهقانی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد با اهدای لوح تقدیر وهدایای ویژه تجلیل شد، همچنین به تعدادی از شرکت کنندگان شایسته تقدی، نیز هدایایی اهدا شد .

مرحله اول المپیاد ادبیات عرب با حضور ۶۰ نفر از طلاب واجد شرایط مدرسه علمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) میبد روز چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha