دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر:برگزاری نخستین کرسی آزاداندیشی با موضوع« حوزه و حوادث اخیر» در مدرسه علمیه آیت الله مدنی (ره) کاشان

مدیر حوزه علمیه کاشان بر لزوم آشنایی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب با جنبه های دینی و معنوی تاکید کرد و گفت: باید مفاهیم دینی را عاشقانه و همراه با رفتار و عمل صحیح برای نسل جوان تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی امروز در نخستین کرسی آزاداندیشی با موضوع «حوزه و حوادث اخیر با تأکید بر جنگ ترکیبی و جهاد تبیین» در مدرسه علمیه آیت الله مدنی (ره) کاشان، به نقشه دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: دشمن تمام توان خودش را برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران به کار گرفته است .

مدیر حوزه علمیه کاشان بر لزوم آشنایی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب با جنبه های دینی و معنوی تأکید کرد و افزود: باید مفاهیم دینی عاشقانه و همراه با رفتار و عمل صحیح برای نسل جوان بیان شود. امروز لازم است تا زیبایی‌ها و حقیقت دین را با امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی به نسل جدید انتقال دهیم.

وی جهاد تبیین را کاربردی و جامع دانست و با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی وارد عمل می شود، یادآور شد: جهاد تبیین همراه با آگاهی در جهت شبهه زدایی از اذهان جامعه خصوصا، جوانان و نوجوانان بسیار ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی افزود: در ترویج فرهنگ حجاب باید از تکنیک ها، بیان، روش های خاص و تمام ظرفیت ها استفاده شود.

وی از رتبه اول مشاوره حوزه علمیه کاشان در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: حوزه علمیه کاشان علاوه بر اینکه از سطح ۳ دوره تخصصی مشاوره برخورداراست، در منابع پایدار نیز در رتبه اول کشور قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با بیان اینکه حوزه علمیه کاشان در بحث مدارس قرآنی در رتبه چهارم کشور قرار دارد، یادآورشد: در بحث های پژوهشی حوزه کاشان در ردیف ۸ استان کشور و آموزشی در رتبه سوم کشور قرار دارد.

مدیر حوزه علمیه کاشان در پایان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه به مسائل روز و نیازهای فرهنگی جامعه توجه جدی داشته باشند، اظهار کرد: طلاب به گونه‌ای درس بخوانند و بنیه علمی خود را تقویت کنند که شخصیت‌های اثرگذار و توانمندی برای آینده نظام اسلامی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha