پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجۃ الاسلام والمسلمین صفائی بوشہری

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه استکبار جهانی برای مدیریت اذهان برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است، گفت: کشورهای مستقل که در برابر خواسته‌های استکبار ایستادگی کنند مورد تهاجم قرار می‌گیرند و در این راستا از همه ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در گردهمایی تخصصی حوزه پرورشی و تربیت بدنی در بوشهر اظهار داشت: اگر در حوزه دانش پیشرفت کنیم می‌توانیم به توسعه، دستیابی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به نقش مهم و استراتژیک وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در معماری حوزه علم، دانش و فناوری آموزش و پرورش بنیادی‌ترین نهاد است و نقش مهمی در پرورش و هدایت انسان به سمت تمدن دارد.

وی فرهنگ را در تحقق تمدن مهم دانست و گفت: در صورتی که علم، دانش و فناوری بدون توجه به فرهنگ باشد، ناقص خواهد بود و به اهداف مد نظر دست نمی‌یابد.

امام‌جمعه بوشهر خواستار توجه ویژه به حوزه پرورشی، کانون‌ها و اردوگاه‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش شد و افزود: مربیان و کانون‌های تربیتی نقش مهمی را در تربیت نسل آینده ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر نگاه ویژه به حوزه‌های پرورشی، کانون‌ها و اردوگاه‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش برای رشد دانش‌آموز تراز افزود: رشد و تربیت انسان‌های کارآمد سخت‌ترین و پیچیده‌ترین برنامه در حوزه فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه استکبار جهانی برای مدیریت اذهان برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است، اضافه کرد: کشورهای مستقل که در برابر خواسته‌های استکبار ایستادگی کنند مورد تهاجم قرار می‌گیرند و در این راستا از همه ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی استفاده می‌کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استکبار هویت دینی و ملی جامعه را هدف قرار داده است بیان کرد: آموزش و پرورش در عرصه مقابله با اهداف دشمن و افزایش آگاهی دانش‌آموزان باید نقش خود را پررنگ‌تر کند تا دسیسه دشمنان ناکام و خنثی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha