شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرماندار گناوه

فرماندار گناوه گفت: هفته بصیرت مرتبط به یک نهاد و اداره خاص نیست بلکه به همه آحاد جامعه تعلق دارد و باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بصیرت اظهار داشت: نهم دی ماه یک حماسه تاریخ ساز و خنثی کننده فتنه پیچیده سال ۸۸ بود و به عنوان رویدادی مهم و سرنوشت ساز در اذهان تاریخ باقی مانده و خواهد ماند.

فرماندار شهرستان گناوه، مدیریت هوشمندانه همراه با روشنگری رهبر معظم انقلاب در مهار فتنه را بسیار با اهمیت دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در شناخت حق و باطل و بصیرت ملت ایران نقش مهم و راهبردی داشته است.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی در واقع حاکی از حضور گسترده مردم با ایمان، آگاه و با بصیرتی است که عاشق و وفادار به ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

صفری بیان کرد: ملت ایران در حماسه ۹ دی بار دیگر بر ولایتمداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهر تایید و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و فتنه گران زدند.

فرماندار گناوه اظهار کرد: هفته بصیرت مرتبط به یک نهاد و اداره خاص نیست بلکه به همه آحاد جامعه تعلق دارد و باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.

وی از آموزش و پرورش و دانشگاه‌های گناوه خواست با دعوت از کارشناسان زبده و مجرب در هفته بصیرت جلسه پرسش و پاسخ برگزار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha