سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
1

حوزه/ مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی‌ارشد و در ۴ رشته؛ از میان برادران و خواهران طلبه دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای رستمی ضمن اعلام آغاز زمان پذیرش دانشجو در مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت، بیان کرد: مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت از بین برادران و خواهران طلبه سطح دو حوزه علمیه در رشته‌های «اخلاق کاربردی»، «تربیت اخلاقی»، «مشاوره خانواده» و «روان‌شناسی اسلامی» دانشجو می‌پذیرد.

مدیر سنجش و پذیرش مؤسسه اخلاق و تربیت افزود: آزمون اختصاصی پذیرش مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد مؤسسه اخلاق و تربیت، با مجوز رسمی از دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور اجرا خواهد شد.

رستمی با اشاره به اینکه دانشجویان این مؤسسه از بین طلاب ممتاز حوزه‌های علمیه سراسر کشور انتخاب می‌شوند تصریح کرد ثبت نام در آزمون اختصاصی تا تاریخ ۱۵ دی ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه ثبت‌نام این مؤسسه به نشانی اینترنتی azmoon.ueae.ir مراجعه نمایند.

در ادامه، مدیر سنجش و پذیرش مؤسسه اخلاق و تربیت ضمن بیان خبر خوش اعطای وام دانشجویی، مبالغ و جزئیات دریافت وام دانشجویان جدیدالورود مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ را اعلام کرد. براین اساس مبلغ سقف وام تحصیلی دانشجویی ۲۰ میلیون تومان است که دانشجویان می‌توانند این مبلغ را به صورت قرض‌الحسنه و در یک نوبت از صندوق رفاهی دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بایدشهریه پرداخت کنند CA ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    2 0
    موسسه فوق یک موسسه غیرانتفاعی غیردولتی است به عبارت دیگر طلاب پذیرفته شده باید شهریه پرداخت کنند. کاش این مساله در متن خبر فوق هم درج می شد که طلاب متوجه باشند یک موسسه غیرانتفاعی با دریافت شهریه خبر فوق را منتشر کرده است.
  • موسوي IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 1
    يکي از امتيازات بسيار عالي اين مرکز دانشگاهي، برخورداري از مرکز زبان بسيار قوي است. استادي بسيار دلسوز و توانمند تدريس مي‌کنند. ياد دوران تحصيل در اين مرکز بخير.
  • آموزش با آرمان ها CA ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خوشا به حال فرزندان ایران و امام که تو حزب خدایی ثبت نام میکنند! آیت الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه ۲۲ مهر که در مصلای قدس قم برگزار شد بیان کردند:«کسانی که تو حزب شیطان ثبت نام کردند، نه تو حزب الله ثبت نام کردند، اینها هم تو دنیا خسارت میبینند و هم در آخرت. یکی از آثار و پیامدهای گناه این است که انسان از ولایت الله خارج می شود و تحت ولایت طاغوت و شیطان قرار می گیرد. اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطَانُ فَأَنْسَاهُمْ ذِكْرَ اللَّهِ أُولَئِكَ حِزْبُ الشَّيْطَانِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ». وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا. شهدا قرآنی هستند و شفا! اما برای الظالمین جز زیان نمی افزاید. وابسته شدن به خدا، امام و شهدا هم یک نوع اعتیاد است! که عقده های روانی و مرض وابسته شدن به واتس اپ، تلگرام, فیسبوک، تویتر، اینستاگرام، جیمیل، یاهو میل و ... (و میل به هر چه از جنس دشمن خارجی و محتوای آن) را هم درمان می کند! باید چشم و گوش و دلمون را از هر چه نا پاک پاک کنیم! رهبر ما گفتند باید چشممان به آرمان ها باشد! چطور شد که دانشجوی شاگرد زرنگ کشور سر از حوزه درآورد؟ حالا چطور شد که آرمان ما دانشگاه را به حوزه پیوند زد!؟! أصلا چطور شد که آرمان ما پرواز کرد و خودش را به ما پیوند زد؟ تأثیر کوثر تا کجاست؟ تأثیر تکثیر سلیمانی تا کجاست؟ مستکبران از تکثیر کوثر وحشت دارند! قرآن و تکثیر قاسم و آرمان را که نمیشود حذف کرد! منم یه آرمانم! ما طلبه هستیم (در کل جهان!) طلبه و طالب علم امام... امام علی بن ابی طالب! ما خیلی از کارتها را نداریم... کارت شتاب ایرانی، کارت بسیج، کارت هوشمند و کارت بانکی ایرانی نداریم، و نمیتوانیم کالا و کتاب از داخل ایران بخریم. ما خیلی از کارتها را نداریم ولی کارت هوشمند سلیمانی داریم! ما در خارج ایران هستیم ولی ان شاء الله در داخل ولایت خدا. درس خارج در داخل ولایت خدا! حاج آقا بهجت در درس خارج میپرسند:«آیا تلفن می کنید به مرحوم والد؟» مگر شهید میمیره؟!؟ سلام فرمانده! در کتاب پدر معنوی حزب‌الله لبنان، خاطرات و تحلیل‌های سیدحسن نصرالله درباره‌ی آیت الله بهجت را می‌خوانید. در کتاب پدر معنوی حزب‌الله عالم، خاطرات و تحلیل‌های ما را درباره‌ی پدران (و مادران و فرزندان!) قهرمان ما را می‌خوانید! ترجمه به زبان ولایت و رایگان! مگر حرز خریدنیه؟!؟ يَا حِرْزَ مَنْ لَاحِرْزَ لَهُ! 🇮🇷🇵🇸