شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبیین جایگاه مسجد جامعه‌پرداز برای مسئولین فرهنگی و پرورشی قم

حوزه/ جایگاه مسجد جامعه‌پرداز برای مسئولین فرهنگی و پرورشی استان قم در سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، تبیین شد.

به گزارش خبرنگار حوزه، جمعی از مسئولین ستادی حوزه معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان قم، نواحی و شهرستان‌ها از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

در این بازدید، ضمن تشریح بخش‌ها و غرفه‌های نمایشگاه، گفتمان مسجد تمدن ساز نیز که مبتنی بر آیات، روایات و سخنان رهبر معظم انقلاب است، برای مسئولین فرهنگی و پرورشی قم بیان شد.

حجت الاسلام امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم، در حاشیه این بازدید، گفت: از تمام فرهنگیان استان قم به ویژه معاونین فرهنگی و تربیتی‌، مربیان امور تربیتی و مبلغین طرح امین درخواست دارم که هم خودشان از این نمایشگاه بازدید کنند و هم اینکه دانش‌آموزان دبیرستانی را به این نمایشگاه بیاورند.

در ادامه نیز علی نظرزاده کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز ناحیه 2 آموزش و پروش استان قم مطرح کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز می‌تواند سطح علمی و دینی افراد را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: طراحی این نمایشگاه به گونه‌ای بوده است که برای اهل علم ازجمله دانشجویان، علما، فرهنگیان و کسانی که در مباحث علمی در حال فعالیت هستند، قابل استفاده باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این نمایشگاه می‌تواند سطح علمی و دینی افراد را افزایش دهد، عنوان کرد: امیدواریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا تمام دانشجویان بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

تبیین جایگاه مسجد جامعه‌پرداز برای مسئولین فرهنگی و پرورشی قم

تبیین جایگاه مسجد جامعه‌پرداز برای مسئولین فرهنگی و پرورشی قم

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha