جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین میرباقری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرباقری، راه اندازی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز را اقدامی بزرگ و جسورانه خواند و بیان کرد: از نگاه من، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، یک گام روبه‌جلو و مؤثر هم برای تبیین مسجد تمدن‌ساز و هم برای ارائه حکمرانی نرم مردمی به حوزویان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی، در گفتگو با خبرنگار حوزه که در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز انجام شد، اظهارداشت: راه اندازی این نمایشگاه، اقدامی بزرگ و جسورانه بود که اجرای آن، پیش از اینها لازم بود.

عضو هیئت امنای بنیاد هدایت، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده در مسیر نمایشگاه مسجد جامعه پرداز تاکید کرد و گفت: ورود به مسئله و شناسایی آن در ابعاد کلان و دنبال راه حل بودن برای حل مسئله، ازجمله محاسن نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بوده و در این حوزه قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرباقری با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی ظرفیت‌ها، تصریح کرد: علمای بسیاری در این عرصه وقت گذشته و مطالعاتی انجام داده‌اند که باید از ظرفیت آن‌ها به‌عنوان حلقه‌های اصلی استفاده کرد.

وی، با بیان اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک حرکت جدید و مفید است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم زنجیره این نمایشگاه را در رسیدن به هدف اصلی تکمیل و حلقه‌های میانی را تا حلقات نمایشگاه پیش ببریم، قطعاً به نتایج مطلوبی دست پیدا خواهیم کرد.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از نگاه من، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، یک گام روبه‌جلو و مؤثر هم برای تبیین مسجد تمدن‌ساز و هم برای ارائه حکمرانی نرم مردمی به حوزویان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha