یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی نیکزاد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار ایران در منطقه عنوان کرد: آمریکا بدون تصمیم ایران نمی‌تواند کاری در منطقه انجام دهد و راهی جز ترک منطقه نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی نیکزاد صبح امروز در مراسم یادواره ۲۷ شهید حوزه مقاومت نینوای بادوله با اشاره به اینکه شهدا نماد عشق به اسلام هستند و همچنین وصیت نامه آنها سرشار از فداکاری، عزت و اعتلای نظام و اسلام است، گفت: وقتی جوانان با شهدا آشنا می‌شوند بذر ایمان در عمق جان جوانان می‌کاریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا برای عزت و اقتدار ما رفتند و جان خود را دادند تا یک وجب خاک ما جدا نشود، افزود: وقتی رسانه‌های دشمن از تجزیه ایران می‌گفتند شهدا رفتند تا ایران بماند و جوانان ما نباید حرف‌های دشمن که سراسر دروغ است را باور کنند و فریب بخورند.

وی بر انسجام همه اقوام ایرانی تأکید کرد و ادامه داد: همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا این نظام و انقلاب که مایه خیر و برکت است به خوبی حفظ و مستحکم تر شود.

نیکزاد با بیان اینکه هدف دشمن نابودی ایران و اسلام است، گفت: دشمنان با جنگ ترکیبی و تبلیغاتی می‌خواهند ایران و اسلام نباشد و اتحاد و انسجام ما را هدف قرار داده و تلاش دارند بین مردم و ولایت شکاف ایجاد کنند.

وی با اشاره به اقتدار ایران در منطقه عنوان کرد: آمریکا بدون تصمیم ایران نمی‌تواند کاری در منطقه انجام دهد و راهی جز ترک منطقه نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha