جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید قائم مقام وزیر کشور از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حوزه/ نمایشگاه مسجد جامعه پرداز امروز میزبان علیرضا احمدی، قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و حسین صابری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه، علیرضا احمدی، قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس به همراه حسین صابری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم، از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

در این بازدید، حجت‌الاسلام و المسلمین میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، ضمن روایت غرفه‌ها و بخش های نمایشگاه، گفتمان مسجد در طراز انقلاب برگرفته از بیانات رهبر انقلاب را تشریح کرد.

منظومه فکری منسجم در کنار اجرای کار علمی و هنری قوی

در ادامه میهمانان این نمایشگاه، با تاکید بر اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، از یک منظومه فکری منسجم برآمده است، تصریح کردند؛ کار علمی و هنری بسیار قوی در نمایشگاه صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

مساجد محور پیشبرد اهداف کشور...

ابتدا علیرضا احمدی، قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس، با بیان اینکه از ابتدای خلقت حضرت آدم تا شکل‌گیری جمهوری اسلامی در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است، مطرح کرد: در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، مساجد به عنوان محور پیشبرد اهداف کشور مشخص شده‌اند.

مساجد باید محور مدیریت اتفاقات فرهنگی و اجتماعی باشند

در ادامه نیز حسین صابری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم، تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که یک مجموعه تبیینی است، جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه امروز که درگیر مسائل اجتماعی و فرهنگی هستیم، مسجد باید به عنوان محور، این اتفاقات را مدیریت کند، مطرح کرد: باید مسئولان امر به این ظرفیت بیش‌تر از پیش توجه داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: امیدواریم نتایج این حرکت هرچه زودتر در جامعه نمایان و ملموس شود.

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز اقدامی بی‌نظیر و سرشار از مفاهیم علمی و فعالیت‌های هنری است 

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز اقدامی بی‌نظیر و سرشار از مفاهیم علمی و فعالیت‌های هنری است 

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز اقدامی بی‌نظیر و سرشار از مفاهیم علمی و فعالیت‌های هنری است 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha