سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام مجید رجبی

حوزه/ پژوهشگاه فقه نظام ساز در زمینه‌های گوناگون اعم از علمی و طراحی پروژه‌های مختلف فعالیت های مناسبی در حال انجام دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مجید رجبی مدیر پژوهشگاه فقه نظام ساز در مراسم رونمایی از آثار پژوهشی دانش پژوهان و تقدیر از پژوهشگران برتر که امروز در مدرسه حوزوی ولی امر برگزار شد به ارائه گزارشی از پژوهشگاه فقه نظام پرداخت و اظهار داشت: پژوهشگاه فقه نظام ساز در زمینه‌های گوناگون اعم از علمی و طراحی پروژه های مختلف فعالیت های مناسبی در حال انجام دارد.

وی در ادامه افزود: از آذرماه سال ۱۴۰۰ تا به امروز بالغ بر ۱۰ اثر در این پژوهشگاه منتشر شده است که در حال انتشار رسمی است و علاوه بر این بیش از ۱۵ اثر علمی برگرفته از محصولات گروه های علمی پژوهشگاه نیز انجام پذیرفته است که قابل توجه است.

مدیر پژوهشگاه فقه نظام ساز بیان داشت: در عرصه موسوعه ها فعالیت های ارزشمندی در پژوهشگاه فقه نظام انجام شده است که بالغ بر ۵۰ پژوهشگر در حوزه های مختلف درحال پژوهش و تحقیق هستند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پژوهش های کاربردی در عصر حاضر اظهار داشت: تعریف ما از پژوهش های کاربردی، پُرکردن خلأ های موجود در مسائل جامعه و نظام است تا از این طریق بتوان مسائل موجود در جامعه و حکومت را مورد بررسی قرار داده و راهکار مناسب برای آنان ارائه داده شود.

حجت الاسلام رجبی در پایان خاطرنشان کرد: در عرصه پژوهش های کاربردی نیازمند گفت وگوها و هم اندیشی ها با نهادهای حاکمیتی هستیم که یکی از فعالیت‌های پژوهشگاه این است که اقدامات لازم در این زمینه انجام داده است که امیدواریم نتایج مطلوبی در این عرصه نیز کسب کنیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم از آثار پژوهشی دانش پژوهان رونمایی شد و پژوهشگران برتر تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha