چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه گفت: آقای سفیر! عمری ننگ و جنایات در حق بشریت خصوصا در حق مردم مظلوم ایران را با رنگ نمی شود، پاک کرد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، در خصوص ماله کشی سفیر بر شعارهای دیوار سفارت انگلیس، اظهار داشت: سفیر انگلیس بداند که دوران آقایی با زر و زور و تزویر بر سر ملت انقلابی و بصیر ایران گذشته است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه گفت: سفیر برای پوشاندن حرف دل مردم ایران اسلامی خود را بصورت یک کارگر ساده در آورده تا شاید با رنگ، ننگ سیصد ساله دولت متبوعش را پاک کند.

وی تصریح کرد: حجم وسیع غلط هایی که عُمال بریتانیا در حق ملت ایران کردند، با آب هفت اقیانوس هم قابل تطهیر نیست.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: سفیر انگلیس روزگاری پادشاهِ ایران را به علت دوری حاکمان بی لیاقت از مردم جا به جا می‌کرد، انقلابِ اسلامی کاری کرد که خود را در قالب یک کارگر لکه ننگ استعمار انگلیس را پاک کند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه خاطر نشان کرد: راست می گویند ما با جماعتی که به رغم خباثت روباه پیر در ایران، ننگ انگلیس را پاک می‌کنند فرق داریم، چون ما در رزمایش مساوات و زلزله و سیل، درد مردم را تسکین می دهیم.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان گفت: علاج دردهای کهنه از استعمارگران انگلیسی، جهاد تبیین است تا نسل کنونی و آینده فریب دسیسه های استعمارگران رسانه ای را نخورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    چند سال پیش هم که برخی‌ها وارد سفارت انگلیس شده بودند، پس از آرام شدن اوضاع، انگلیسی‌ها برگشتن توی سفارتشون؛ البته پس از دریافت غرامت از جیب مردم در خصوص خسارت‌های وارد شده به اموالشان از جمله شیشه‌های مشروب... از دید خود شهرداری ننگ با رنگ پاک می‌شود چون همیشه کارگران زحمتکش در حال پاک کردن شعارها هستند!