شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نجف آباد

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین حسناتی گفت: امروزه دشمن بیش از آنچه در هشت سال دفاع مقدس علیه ملت ایران بکار گرفت، برای نبرد با اندیشه ناب اسلامی در دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه های علمیه هزینه و امکانات، بسیج می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، صبح امروز نشست صمیمی امام جمعه نجف‌آباد با جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه استان اصفهان در مدرسه علمیه جامعة الامام المنتظر (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در این جلسه اظهار کرد: امروز دشمن بیش از آنچه در هشت سال دفاع مقدس علیه ملت ایران بکار گرفت، برای نبرد با اندیشه ناب اسلامی در دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه های علمیه هزینه و امکانات بسیج می کند.

وی ابراز کرد: الحمدلله دانشجویان و جوانان در این نبرد جدی و هجمه سنگین دشمن، هوشمندانه ایستادگی کردند و امروزه دانشگاه های ما در صراط مستقیم در حال پیشرفت علمی هستند و گرچه از این مسائل جزئی و گذرا به لطف خدا عبور خواهیم کرد ولی باید هوشیار و مراقب بود.

امام جمعه نجف آباد تصریح کرد: خدمات حوزه علمیه نجف‌آباد قدمتی نزدیک به هشتاد سال دارد که در این سال‌ها در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی در سطح ملی و بین المللی ایفای نقش کرده است.

وی افزود: ما وحدت بین علم و دین، وحدت حوزه و دانشگاه را در شهرستان نجف‌آباد از مقاطع ابتدایی تحصیلی شروع می‌کنیم تا فرزندان ما در دوران جوانی، رابطه علم و دین را بهتر درک کنند.

در این نشست مسئولین و اساتید دانشگاه های مختلف شهرستان نجف‌آباد از محیط‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، حجرات و معماری اسلامی، سبک زندگی ساده زیستی، سنتی و دینی طلاب بازدید کردند، همچنین در ادامه برنامه از مدرسه دبیرستان علم الهدی وابسته به حوزه علمیه نجف‌آباد بازدید صورت گرفت.

دشمن قوی تر از دفاع مقدس به جنگ با جوانان آمده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha