شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانی

حوزه/ امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت سیره حضرت زهرا(س) است، گفت: اشاعه و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه تضمین کننده سلامت معنوی و استحکام بنیان خانواده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف خانی، امام جمعه نورآباد امروز در نشست خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) این شهرستان با تسلیت ایام شهادت و سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: ایام فاطمیه(س) فرصتی مغتنم برای تبلیغ، تبیین و تشریح سبک زندگی فاطمی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه خواهران مبلغه باید تلاش کنند تا ویژگی های بارز زندگانی حضرت زهرا(س) از جمله دفاع از ولایت و ولایتمداری را در بین آحاد جامعه اشاعه دهند، افزود: حضرت زهرا(س) با بصیرت و روشنگری اجازه ندادند حق ولایت پایمال شود.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت سیره حضرت زهرا(س) است، خاطر نشان کرد: اشاعه و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه تضمین کننده سلامت معنوی و استحکام بنیان خانواده است.

خانی در پایان با بیان اینکه خواهران مبلغه حافظان صیانت از ارزش های دینی و انقلابی و همچنین استحکام بنیان خانواده در جامعه هستند ،گفت: خواهران مبلغه باید با تسلط بر علوم فقهی، مسائل روز و وقایع دنیا پاسخگوی سؤالات و شبهات افراد جامعه در زمینه های گوناگون باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha