چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
مدرسه ریحانه

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان با اشاره به حضور خانمها با حجاب کامل در اماکن عمومی، عنوان کرد: مطالبه‌گر باشیم و جریان شناسی سیاسی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، خانم عفت رمضانیان، مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان در نشست فرهنگی با موضوع «وحدت حوزه و دانشگاه پیوند علم و دین در جامعه»، در جمع طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه ریحانه اصفهان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه اتفاق مبارکی در این نظام مقدس بود. امروز اگر از اتحاد حوزه و دانشگاه استفاده می کنیم به دلیل وجود ظرفیت علم تحول آور دانشگاه در حوزه و اخلاق و صفای حوزویان در میان دانشگاهیان است.

وی ادامه داد: علت سقوط یک جامعه عدم بصیرت خواص جامعه است که در زمان مناسب اقدام و نقش خود را ایفا نمی کنند، مانند دوره امام حسین(ع) که کوتاهی خواص باعث به وجود آمدن عاشورا شد.

رمضانیان به دو میدان فرهنگ و اقتصاد اشاره کرد و گفت: دشمن از آن دو میدان سوء استفاده کرد که وظیفه ما داشتن بصیرت و جریان شناسی و در نهایت مدیرپروری است.

وی در پایان با اشاره به حضور خانمها با حجاب کامل در اماکن عمومی، عنوان کرد: مطالبه گر باشیم و جریان شناسی سیاسی داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha