یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله روحانی

حوزه / حوزه علمیه استان همدان، طی پیامی ارتحال حضرت آیت الله حاج سید محمد صادق حسینی روحانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه استان همدان، طی پیامی ارتحال حضرت آیت الله حاج سید محمد صادق حسینی روحانی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

ارتحال فقیه ارجمند حضرت آیت الله آقای حاج سید محمد صادق حسینی روحانی(قدس سره) موجب تألم و تأسف گردید.

آن فقیه بزرگوار از مروجان پرتلاش معارف مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بودند که توفیق به یادگار گذاشتن آثار ارزشمند وتربیت شاگردان بسیاری را داشته‌اند.

حوزه علمیه همدان ضایعه درگذشت آن فقید سعید را به آستان مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه)، حوزه‌های علمیه و بازماندگان و بستگان گرامی آن مرحوم و همچنین به عموم مؤمنین و مقلدین آن عالم جلیل القدر تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • استا د حوزوی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    10 0
    یکی صادقانه به من گنه کار بگوید که چرا اقای روحانی اینقدر دشمن کینه توز دارد؟ چرا برای کوچکتر های از او ایت الله العظمی بکار میبرند. اما برای، ایشان نه!! مگر شخصیتی مانند خویی بزرگ برایش درجه اجتهاد ننوشته؟؟ مگر خویی دیت خط نداد که شما عز من. عین من و باعث ابروی اسلام هستید. ..... مگر بروجردی زعیم حوزه کتاب حیرت برانگیز فقه الصادق روی منبر نبرد و دو سه بار از ان در درس، استفاده نکرد؟؟ پس چرا چنین کینه توزانه. مغرضانه!!؟؟
    • . IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      0 7
      شما خودت، در نام بردن از استادان آیت الله روحانی چه کردی؟! حتی آقای هم ننوشتی!!! حتی به خود ایشان هم آقای گفتی نه آیت الله العظمی! إن بعض الظن إثم.