یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تصاویر/ برگزاری کارگاه آموزشی معارف فاطمی طلاب ، مربیان ومعلمین درکاشان

حوزه / به همت گروه تبلیغی و فرهنگی نور الثقلین کاشان، نخستین کارگاه آموزشی معارف فاطمی ویژه طلاب، مربیان و معلمین در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نخستین کارگاه آموزشی ۴ ساعته معارف فاطمی امروز به همت گروه تبلیغی و فرهنگی نور الثقلین کاشان با همکاری اتحادیه دانش آموزی کاشان و موسسه آموزش عالی خاتم النبیین قم، در کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی خندان مسئول گروه تبلیغی و تخصصی نور الثقلین کاشان، در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره با مباحث فاطمه شناسی آشنا می‌شوند، اظهار داشت: در کنار جلسات، پک محتوایی نیز برای مبلغین و مروجین حضرت زهرا(س) تحویل جامعه هدف می‌شود.

مسئول گروه تبلیغی و تخصصی نور الثقلین کاشان، بر لزوم انتقال بیشتر مباحث فاطمی در جامعه تأکید کرد و گفت: از جامعه فرهنگی دارالمومنین کاشان انتظار داریم برای انتشار معارف دین در اینگونه کارگاه‌ها حضوری جدی داشته باشند.

وی شرط نزدیک شدن به حضرت زهرا(س) را آشنا شدن با معارف فاطمی دانست و افزود: گفتمان‌های دینی یکی از تأثیرگذارترین روش‌های گفت‌وگو و بیان مسائل، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و آشنا سازی نوجوانان و جوانان و بانوان با فرهنگ فاطمی در جامعه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبد الزهراء IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    خوبه که انتظار دارید بیشتر با شما همکاری بشه اما خودتون برای جلسات پول می‌گیرید؟! زشته به خدا