دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گزارش تصویری همایش سربازان عرصه تبلیغ و تربیت دینی «طرح امین»در مدارس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» را فریاد می‌زنند، چادر از سر زن مسلمان می‌کشند، قرآن، پرچم، مسجد و امامزاده را آتش می زنند، اقدام به آتش‌زدن مأمور پلیس می کنند، آمبولانس را به آتش می کشندند و در آخر هم آزادی از نگاه آنها مساوی با ولنگاری و برهنگی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،نشست هم اندیشی و بصیرتی طلاب مدارس امین شهرستانهای بویراحمد، دنا، مارگون و لوداب به همت معاونت تبلیغ و پژوهشی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش این استان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دکتر ستار هدایت دبیر جبهه انقلابی استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و ۲۵۰ نفر از طلاب طرح امین برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و شهدای گمنام تازه تفحص شده که دو تن از این شهدا میهمان استان ما هستند، گفت: شهیدان مسئولیت پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، بنابراین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان کمتر از شهادت نیست.

کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» می دهند، چادر از سر زن مسلمان می‌کشند

وی در ادامه خطاب به طلاب طرح امین گفت: دانش‌آموزان بر اساس این که جوان یا نوجوان هستند ممکن است بلافاصله تصمیمی بگیرند که حتی عاقلانه نباشد، اما چون دارای قلب آماده‌ای هستند اگر ما بر اساس تکنیک‌ها عمل کرده و دغدغه مند باشیم می‌توانیم به موقع کارآمد باشیم.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولین چیزی که شما در این عرصه جدید با آن مواجه هستید دو بحث اعتراض و اغتشاش بوده، بیان کرد: اگر مبلغ یا مبلغه ما با جامعه هدف ارتباط برقرار کند، همکلام شود و صحبت کند و برخی اهانت ها را نادیده بگیرد آن موقع می‌توان گفت رسالت خود را انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی با تأکید بر اینکه لازم و ضروری است ما بتوانیم به جوان امروزی که در خانواده شیعه و با اصالت بزرگ شده اما امروزه دچار هیجاناتی شده و احیاناً به وی القا کرده‌اند که باید با خشونت با مشکلات مواجه شود، افزود: کسانی که فقط اعتراض را در بی‌عدالتی، گرانی، فساد و از همه مهمتر بیکاری و بحت معیشتی و اقتصادی می بینند ما هم به این موضوعات اعتراض داریم، و به جدّ خواهان مرتفع شدن این مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم.

کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» می دهند، چادر از سر زن مسلمان می‌کشند

وی با بیان اینکه اول باید خویشتن خویش را برای مخاطبانمان اثبات کرده که ما نیز هم مانند شما به چنین مشکلاتی اعتراض داریم، ادامه داد: ما هم وظیفه، حق و حقوقمان را به خوبی ادا نکردیم و باید به جوانان و نوجوانان که امروز مورد حمله شدید فضای مجازی دشمن قرار گرفته اند اثبات کنیم که ما نیز به به نابسامانی‌ها و رانت‌خواری‌ها اعتراض داریم.

پناهی بیان کرد: باید جوانان و نوجوانان را متقاعد کرد که اعتراض وقتی به زد و خورد رسید، مسلما اغتشاش نام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتراض خشونت‌بار، تخریب‌گرانه و ویران‌کننده هرگز در راستای اقتصاد و منافع ملی نیست، ادامه داد: تخریب ادارات، بانک‌ها، زیرساخت‌ها و زیربناهایی که اگر آنها را تخریب کنیم نتیجه ای جز تسلط بدخواهان بر کشور نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جوانان را با زبان نرم، مسالمت‌آمیز، گویا و خوب متقاعد کنیم، عنوان کرد: دشمنان ما منتظر حرکت نادرست شما حتی اگر اصلا عمدی در کار نباشد در واقع سبب ناراحتی دوستان و خوشحالی دشمنان شدیم و ناخواسته در مسیر دشمن قدم گذاشتیم پس حرکت ما بی‌فایده و زیان‌بار بوده است.

کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» می دهند، چادر از سر زن مسلمان می‌کشند

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی، معترضی که به دنبال اصلاح و بهبود جامعه است، هرگز مبارزه و اعتراض مستقیم خود را روی مقدسات دین نمی‌گذارد، افزود: اگر ما با جوانان و نوجوان با سعه صدر صحبت کنیم حرف های آنها را بشنویم و آنها را متقاعد کنیم مسلما حرکت بعدی خود را تغییر خواهد داد.

پناهی در ادامه تصریح کرد: مردم فهمیده‌اند که اغتشاشگران با اصل اسلام مخالفند. همان کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» را فریاد می‌زنند، همان‌ها هم چادر از سر زن مسلمان می‌کشند، قرآن، پرچم کشور، مسجد و امامزاده را آتش می زنند، اقدام به آتش‌زدن مأمور پلیس در خیابان می کنند که حتی تصور این اقدام جنون‌آمیز، حیوانی و وحشیانه قلب هر انسانی را به درد می‌آورد، آمبولانسی را به آتش کشیدند که وظیفه‌اش نجات جان بیماران درمانده است و در آخر هم آزادی از نگاه آنها مساوی با ولنگاری و برهنگی است.

کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» می دهند، چادر از سر زن مسلمان می‌کشند

وی در پایان گفت: رسالت ما مبلغین و روحانیون این است که اگر می‌خواهیم سیاسیون، ملت و دوستان‌مان خوشحال شوند و دشمنان تیرشان به سنگ بخورد باید قید خواب و خوراک خود را بزنیم، جوانان را متقاعد کنیم و جامعه را بسازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هکذا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 1
    در رفتن چادر از سر نامسلمان هم شریکند. تشویق به بی حجابی و پشتیبانی از آن شرکت بارز در آن هست.
  • زهرا IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    تعدادی از علما با خرید چادر از تولید کنندگان داخلی و خارجی و عرضه مستقیم آن در بازار، با عنوان "چادر ارزانتر از مانتو"، مردم را در خرید چادر همراهی نمایند.