چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نه دی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در سیزدهمین سالروز یوم الله نهم دی، آیین های گرامیداشت این حماسه تاریخی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام الله انقلابی، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد متولی تکریم و تعظیم شعائر الهی، پس از جلسات متعدد، بزرگداشت یوم الله نهم دی را در برنامه های خود قرار داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: در همین راستا برنامه های مختلفی بمناسبت یوم الله نهم دی تدارک دیده شده است که برنامه محوری و مراسم اصلی در مرکز استان و تمام شهرستانها در روز نهم دی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت نهم دی در تبریز خبر داد و افزود: این مراسم با حضور مسئولین استانی و مردم ولایتمدار شهر تبریز در روز جمعه نهم دی در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز از ساعت ۱۱ قبل از ظهر و با سخنرانی دکتر منوچهر متکی برگزار و به نماز عبادی سیاسی جمعه ختم خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از عموم اقشار مختلف مردم ولایتمدار دعوت کرد تا با حضور پرشور در این مراسم، یکبار دیگر با آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.

گرامیداشت حماسه نهم دی در سراسر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha