چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خیاط

سرپرست و معاونان دانشگاه علوم اسلامی رضوی با مدیر حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، سرپرست و معاونان دانشگاه علوم اسلامی رضوی، امروز با حجت الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه خراسان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط در این دیدار ضمن اشاره به تجربه ای که این سال ها، در سکوی دانشگاه رضوی کسب کرده اند، همکاری و تعامل میان این دو نهاد را در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که از سال ۹۴ در احکام انتصاب و سایر فرمایشات ایشان مطرح شده لازم دانست و ابراز امیدواری کرد گام های موثری برداشته شود.

وی نقش و جایگاه علمی، اجرایی و مدیریتی دانشگاه علوم اسلامی رضوی را در برنامه های حوزه علمیه خراسان برجسته و قابل توجه توصیف کرد که می بایست این تعامل و بهره مندی از ظرفیت های فی ما بین تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان این که دانشگاه رضوی همچون مراکز تخصصی برجسته حوزه علمیه خراسان می تواند در راستای رسالت ها و اهداف موردنظر نقش آفرینی های بسزایی داشته باشد، ابراز کرد: انتظار و امید ما، به کمک اساسی و گام برداشتن در راه تحقق سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان از سوی این دانشگاه خواهد بود.

وی با بیان این که ظرفیت های دو نهاد حوزه خراسان و دانشگاه رضوی در جهت های همسو است و دانشگاه بال مهمی در تحقق سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان می باشد، خاطر نشان کرد: البته سایر بخش های علمی فرهنگی در آستان قدس رضوی نیز می‌تواند کمک و برنامه ریزی های همسویی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین امامی نیز در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط و تعاملات فی ما بین این دانشگاه و حوزه کهن خراسان، گفت: امیدواریم درپرتو تعامل سازنده میان این دو نهاد، بتوان از ظرفیت های ارزشمند حوزه علمیه خراسان استفاده کنیم و گام های ارزشمندی در راه اعتلای هر دونهاد برداشته شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha