چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه اهر

حوزه/ امام جمعه اهر گفت: خروش مردم آذربایجان‌شرقی در جریان فتنه ۸۸ در دفاع از نظام و انقلاب مصادف با ۸ دی‌ خروش انقلابی داشتند که زمینه حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی شد و طومار فتنه گران را درهم پیچید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اهر با بیان این‌که خروش مردم آذربایجان‌شرقی در ۸ دی‌ماه از افتخارات در دفاع از نظام و انقلاب است، گفت: خروش مردم آذربایجان‌شرقی در جریان فتنه ۸۸ مردم آذربایجان‌شرقی در دفاع از نظام و انقلاب مصادف با ۸ دی‌ خروش انقلابی داشتند که زمینه حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی شد و طومار فتنه گران را درهم پیچید.

امام جمعه اهر افزود: با توجه به اغتشاشات اخیر، اجرای پُرشور برنامه‌های دهه بصیرت و تبیین واقعیت‌ها بیش از پیش نیاز جامعه است. اگر واقعیت‌ها تبیین نشود دشمن با نفوذ، حقایق را به نفع خودش تفسیر می‌کند.

وی بر لزوم برگزاری جلسات تبیین از سوی هادیان سیاسی و … تأکید کرد و گفت: دشمن برای هر موردی برنامه‌ریزی کرده و قصد سوءاستفاده دارد، علی‌الخصوص در فضای مجازی بایستی هوشیار باشیم و در جنگ روایت‌ها، حقایق و واقعیت‌ها را آن‌طور که وجود دارد روایت کنیم تا زمینه روایت غیرواقعی را از دشمن بگیریم.

حجت الاسلام حاجی‌زاده از دیدار اهری‌ها با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به مناسبت دهه بصیرت خبر داد و یادآور شد: طبق روال هر ساله و به مناسبت حماسه ۸ دی مردم آذربایجان و دهه بصیرت، اهری‌ها با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha