سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
ی

حوزه/ اهوازیان به خنثی شدن توطئه دشمنان در اربیل عراق علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: سپاه جلوی ورود ۱۵هزار تروریست به داخل کشور را گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سردار عبدالفتاح اهوازیان، شامگاه یکشنبه چهارم دی ۱۴۰۱ در مراسم ۴ دی روز حماسه و ایثار آران وبیدگل در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل، ضمن گرامی داشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و یادگاران دوران دفاع مقدس، گفت: رزمندگان با زمین زدن دهها لشگر صدام انتقام ۸ سال جنگ را در کربلای پنج گرفتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، به اتحاد و همدلی مردم ایران در سال ۶۷ در کمک به جبهه و جنگ اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس مردم ایران خصوصا شهرستان آران و بیدگل که با تقدیم بیشترین شهید به نسبت جمعیت رتبه نخست ایثارگری را دربین شهرهای کشور کسب کرد، حماسه ها آفریدند.

وی، به حضور چشمگیر هنرمندان، ورزشکاران و روحانیون در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در هیچ جای دنیا مانند ایران سراغ نداریم که در جنگ حدود۷۰ هنرمند، ۴۰ برادر با هم، تعداد زیادی روحانی، ۲۵۰۰ ورزشکار و در یک شب بیش از۸۰۰ شهید در یک عملیات شهید شده باشند.

اهوازیان در ادامه با بیان اینکه با دو قطبی شدن در کشور شایسته سالاری از بین رفت، تصریح کرد: عده ای به جای روایتگری خط شهدا با راه انداختن دعوای سیاسی کشور را ۱۰۰سال به عقب برگرداندند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز بعضی از احزاب سیاسی کشورمان بازیچه شرق وغرب شده اند، تصریح کرد: امروز منتفعین دعواهای سیاسی با تحریک کردن جوانان جهت حضور در اغتشاشات بچه هایشان در آمریکا، انگلیس، کانادا و ... به عیش و نوش مشغولند.

وی در ادامه گفت: بحث حجاب قانون خداست نه جمهوری اسلامی؛ ما ۴۰ میلیون زن با حجاب در کشور داریم حال ممکن است تعداد ۲ هزار نفر هم بی حجاب باشند؛ کسانی که دم از بی حجابی می زنند باید قرآن کریم را ببینند که تاکید بر رعایت حجاب دارد.

اهوازیان به خنثی شدن توطئه دشمنان در اربیل عراق علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: سپاه جلوی ورود ۱۵هزار تروریست به داخل کشور را گرفت.

وی اظهار کرد: پلیس در جریان اغتشاشات و در این ۲ ماه ۳۰هزار اسلحه کشف کرده و هر ۱۰ هزار اسلحه یعنی یک لشکر پیاده؛ دشمن به اصولگرا و اصلاح طلب نگاه نمی کند و قصد داشت بلایی که سر سوریه آورد را سر ما هم بیاورد.

اهوازیان ادامه داد: دشمن وقتی سوریه را تسخیر کرد اول همان مدعیان اصلاح طلب غرب گرای سوری را گردن زد و زنانشان را به اسارت برد.

وی با انتقاد از عدم کار فرهنگی در کشور یادآور شد: ما الگوی مناسب به جوانان ارائه نکردیم که دشمنان با دادن الگوی خودشان آنها را منحرف کردند.

سردار اهوازیان، با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با اکسیر تقوا به محبوبیت جهانی دست یافت، خاطرنشان کرد: اکسیر تقوای حاج قاسم باعث شد تا هندی ها در یک روز ۳۰۰ مراسم بزرگداشت برای این شهید عزیز برگزار کنند.

وی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت احترام به خانواده شهید احترام به امام زمان(عج) است و همواره بر تجلیل خانواده معظم شهیدان تاکید زیادی داشت. این سردار اسلام شهامت ایستادن در بزرگ‌ترین بحران‌ها را داشت و به بازماندگان شهیدان، بی نهایت کرامت و احترام می‌گذاشت.

اهوازیان یادآورشد: امروز همه ما بر یک کشتی سواریم،راه پیروزی و پیشرفت ما حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه است و از ابتدای انقلاب تا کنون رمز موفقیت ما در عرصه های مختلف ولایت مداری بوده است.

رونمایی از بزرگترین اطلس دفاع مقدس با عنوان «گلستان وصال» نوشته اکبر مسجدی و حسین فرمانیان آرانی و مجموعه سه جلدی شامل وصیت نامه تحلیلی بیش از ۸۴۲شهید آران و بیدگل از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha