دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محدودیت های ترافیکی

حوزه/ رئیس پلیس راهور استان یزد محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرستان یزد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سرهنگ مهدی زارع در گفت و گو با رسانه ها با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام در یزد اظهار داشت: از ساعت ۰۸:۳۰ روز سه شنبه ۶ دی ماه تا پایان مراسم، تمام مسیرهای ورودی به میدان حضرت ابوالفضل(ع)، میدان همافر به میدان حضرت ابوالفضل، بلوار آزادگان از میدان صنعت به سه راه آزاد شهر و از میدان حضرت ابوالفضل(ع) به سه راه آزادشهر،بلوار شهید واعظ از سه راه آزاد شهر تا میدان حر با محدودیت ترافیکی خواهد بود.

رئیس پلیس راهور یزد ادامه داد: مسیرهای ورودی به میدان جانباز، بلوار تیمسار فلاحی از میدان جانباز به میدان ابوذر، مسیرهای ورودی به میدان ابوذر و بلوار شهید دشتی بریدگی بعد از چهار راه امیرالمؤمنین به سمت میدان ابوذر از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم با محدودیت ترافیکی مواجه خواهد بود.

وی افزود: از ساعت ۱۳و ۳۰ دقیقه تمام مسیرهای ورودی به میدان انقلاب، بلوار حضرت ولی عصر(عج) از میدان انقلاب به میدان احسان، بلوار امام حسین(ع) بریدگی قبل از میدان احسان از سمت بلوار رسالت- و مسیرهای ورودی به میدان شهدای حج تا پایان مراسم با محدودیت ترافیکی مواجه خواهد بود.

زارع ادامه داد: مسیر های بلوار شهید دشتی بریدگی قبل از گلزار شهدای رحمت آباد از سمت چهار راه امیرالمؤمنین، بلوار شهید سامعی از میدان محمد رسول الله(ص) به میدان سفیر امید و مسیرهای ورودی به میدان سفیر امید از ساعت ۱۳و ۳۰ دقیقه تا پایان مراسم با محدودیت ترافیکی مواجه خواهد بود.

رئیس پلیس راهور یزد در پایان از تعامل و همکاری همیشگی مردم با خادمان خود در مجموعه انتظامی یزد برای تسهیل در امر رفت و آمد و اجرای طرح ها و محدودیت های ترافیکی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha