سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
شهید گمنام دفاع مقدس

حوزه/ همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره (س) پیکرهای مطهر ۶ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم قم تشییع و خاکسپاری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام امروز در استان‌های سراسر کشور برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: شش تن از این شهدای گمنام تازه تفحص شده میهمان مردم قم شده‌اند، مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر آنان از ساعت ۹صبح با حضور خیل عظیمی از مردم قم از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مصلای قدس برگزار شد.

پیکرهای مطهر پس از عزاداری و اقامه نماز، از مسیر خیابان آیت الله مرعشی نجفی(ارم) به سمت خیابان شهدا و میدان جانبازان تشییع گردید.

پیکرهای مطهر دو شهید والامقام جهت خاکسپاری به مجتمع نور در منطقه نیروگاه و مرکز آموزشی امامت نیروی دریایی سپاه واقع در بلوار شهید حاجی خداکرم و دو شهید نیز به سمت پادگان زرهی والفجر و پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) منتقل شدند.

مراسم تشییع دو شهید گمنام دیگر با حضور پرشور مردم تا ابتدای بلوار شهید صدوقی، مقابل ورزشگاه شهید حیدریان ادامه پیدا کرد و از آنجا، پیکر مطهر یک شهید گمنام جهت خاکسپاری در پردیس آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان، به ابتدای شهرک مهدیه منتقل و پیکر آخرین شهید گمنام نیز جهت تدفین در مرکز آموزش عالی بنت الهدی، به جمع نمازگزاران مسجد امام رضا(ع) در پردیسان ملحق گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha