شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه

حوزه/ مدیر کل ورزش و جوانان استان قم آمادگی این دستگاه را برای همکاری و حمایت در برگزاری مسابقات ورزشی خبرنگاران کشور به میزبانی قم اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم سانی خانی صبح امروز چهارشنبه هفتم دی ماه در جلسه با مدیر خانه مطبوعات استان قم و هیئت مدیره شرکت یاران کریمه، توجه به نیازها و مطالبات خبرنگاران را به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه ضروری دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان در راستای اهداف و وظایف خود از برگزاری جام شهدای رسانه در استان استقبال می‌کند و هرگونه حمایت و همکاری لازم را انجام خواهد داد.
وی همکاری متقابل رسانه ها و هیئت های ورزشی در جهت انعکاس فعالیت‌ها، مشکلات و موفقیت های ورزشی استان را نسبتا مطلوب دانست و ضمن تاکید بر توسعه بیشتر این ارتباط گفت: ما از هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تحلیل منطقی و سازنده در موضوع ورزش و جوانان استان استقبال می‌کنیم.
سانی خانی برگزاری مسابقات فوتسال خبرنگاران کشور را در قم، اقدامی مناسب و ابتکاری دانست و گفت مانند دیگر رقابت‌های کشوری که به میزبانی هیئت های ورزشی قم برگزار می‌شود از این مسابقات نیز با در اختیار قرار دادن امکانات و اماکن ورزشی حمایت می‌کنیم.
گفتنی است: اولین دوره جام شهدای رسانه در رشته فوتسال بهمن ماه امسال با حضور تیم‌های خانه مطبوعات استانها به میزبانی خانه مطبوعات استان قم و توسط شرکت یاران کریمه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha