یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در مناطق محروم صیدون

حوزه / همزمان با هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد رضا علیخانی از خانواده این شهید و پنج شهید دوران دفاع مقدس در روستای محروم قلعه دره بنیاب شهر صیدون باغملک قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، امشب همزمان با هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد رضا علیخانی، از خانواده این شهید و پنج شهید دوران دفاع مقدس در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای محروم قلعه دره بنیاب شهر صیدون باغملک قدردانی شد.

در این مراسم از پنج شهید دفاع مقدس، شهید صیدال انبیاء، شهیدان آمحمد و سوخته زرین، شهید عزت الله پات، شهید کهنه پوش بیر، تجلیل بعمل آمد و مداح اهل بیت(ع) جمال شیخی در وصف شهدا به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

همچنین حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) هدف از این تجلیل را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برشمرد و اظهار داشت: این حداقل کاری است که در شأن خانواده شهدا انجام می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج)، ادامه داد: عزت و سرافرازی ملت شریف ایران به برکت مجاهدت‌های شهدا، صبر و استقامت خانواده معظم آنها است.

حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: مسئولین نباید یک لحظه هم از خانواده شهدا غافل شوند و حداکثر تلاش خود را در تبیین راه و اهداف شهدا در جامعه به کار ببندند و به جهاد تبیین مورد انتظار مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha