شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ب

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ۹ دی را روز مقاومت و باج ندادن به دشمن دانست و گفت: این روز بزرگ که به عنوان یوم الله در تاریخ ماندگار شد در حقیقت هنگامه دفاع از خیمه ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد چهارده معصوم(ع) دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و هوشیاری ملتی است که در راه دفاع از آرمانهای خود به میدان آمده است.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، تبیین ابعاد حماسه ۹ دی را از بارزترین مصادیق جهاد دانست و افزود: ۹ دی روز میثاق با شهدا و پیوند با ولایت در تحقق اهداف مقدس آنان است.

وی، تقارن ۹ دی با شهادت پرچمدار جهاد تبیین حضرت زهرا (س) را پیام آور مقاومت در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی دانست و افزود: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی که با بصیرت و دشمن شناسی راه را برای جبهه مقاومت هموار کردند بر این باور بودند که دشمن شناسی یک امر سیاسی نیست بلکه یک امر تحقیقی و تجربی است.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، ۹ دی را روز مقاومت و باج ندادن به دشمن دانست و خاطرنشان کرد: این روز بزرگ که به عنوان یوم الله در تاریخ ماندگار شد و در حقیقت هنگامه دفاع از خیمه ولایت است، چرا که دشمن برای ضربه زدن به جایگاه حریم ولایت در این روز تلاش می کند.

وی ۹ دی را روز بصیرت به معنای بکارگیری عقلانیت در تشخیص حقیقت و روز مبارزه با فتنه و فتنه گران با تبعیت از ولایت و آرمان شهدا دانست.

صدیقی در پایان با تسلیت شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و شهادت مظلومانه سردار دلها ابراز کرد: ۹ دی به عنوان مظهر مقاومت و رشادت ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت و پیروزی جبهه حق بر باطل باید گرامی داشته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha