دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به شکست دشمن در فتنه ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ یک جنگ ترکیبی بود و علیرغم اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در این فتنه یک حضور ترکیبی، رسانه‌ای و همه جانبه آغاز کردند ولی نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امروز در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در حسینیه ثارالله گناوه با بیان اینکه سال ۸۸ که فتنه‌ای همه جانبه از سوی دشمنان و معاندین و دشمنان داخلی و خارجی صورت گرفت، گفت: در فتنه ۸۸ بحث تقلب در انتخابات مستمسکی برای موج سواری معاندان داخلی و حمایت‌های دشمنان خارجی شد.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ هشت ماه کشور را درگیر کرد، با این وجود هر حکومت دیگری غیر از ایران دچار این توطئه شده بود از بین رفته بود.

امام جمعه گناوه انتخابات را بهانه ای برای فتنه در سال ۸۸ عنوان کرد و ابراز داشت: دشمنان در بعضی مواقع به دنبال بهانه هستند؛ سال ۸۸ هم حضور گسترده مردم در انتخابات باعث شد تا دشمن استارت فتنه را بزند.

حجت الاسلام رکنی حسینی اظهار کرد: فتنه ۸۸ یک جنگ ترکیبی بود و علیرغم اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در این فتنه یک حضور ترکیبی، رسانه‌ای و همه جانبه آغاز کردند ولی نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی بصیرت مردم و اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری را عامل شکست دشمنان در فتنه ۸۸ عنوان کرد و با اشاره به حماسه ۹ دی ابراز داشت: این حماسه یکی از روزهای به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را در تاریخ ثبت کرد و برگ زرینی را به دفتر انقلاب افزود.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه امروز مردم ما همچون گذشته حامی انقلاب خود هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در اغتشاشات اخیر با دشمنان همراهی نکردند و با حضور در صحنه‌ جواب دندان شکنی به همه معاندان و دشمنان دادند و دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha