دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اجتماع حماسی مردم قزوین در گرامیداشت یوم الله 9دی

حوزه/ سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی در قزوین گفت: دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی به کشور را کشیده اند و می دانند پاسخ ما در این زمینه نابودی حکومت غارتگر آنها همچون حکومت متجاوز اسرائیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در تجمع مردمی یوم الله روز ۹ دی، که با حضور پرشور مردم و مسئولان در میدان آزادی قزوین برگزار شد، گفت: مردم مؤمن و ولایت مدار شهر قزوین؛ شهیدان بزرگواری تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کردند و سه هزار شهید این استان شهیدپرور سندی بر ولایت پذیری و انقلابی گری استان قزوین است.

وی گفت: مردم استان قزوین جزو استان های پیشرو و مطرح و تدابیر انقلاب اسلامی هستند و خدا را شاکریم که ۴۳ سال پایمردی ملت، دشمنان را به ورطه سقوط و یأس کشانده است.

سردار شریف عنوان کرد: بر کسی پوشیده نیست مبدا به وجود آورنده فتنه ۸۸ که منتهی به فتنه ۹ دی شد و منشا اغتشاشات اخیر یکی است و منشا اغتشاشات همان منشأ به وجود آورنده جنگ تحمیلی، گروهک های تروریستی و منافقین خلق، گروهک های کومله و دموکرات کردستان و جیش الزور را در خوزستان است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن همان دشمن عنود همیشگی است که به دنبال براندازی نظام و تجربه کشور و از بین بردن سرمایه های کشور است که در طول ۴۳ سال فتنه های مختلفی را ایجاد کرد اما امروز پس از گذران تمام آن فتنه ها، آرمان های انقلاب همچون خورشید تابناک می درخشد و الهام بخش مردم جهان است و مسلمانان به داشتن رهبری همچون رهبر انقلاب افتخار می کنند و به داشتن فرمانده ای لایق همچون قاسم سلیمانی افتخار می کنند و همه اینها از برکات انقلاب اسلامی است که امام راحل آن را بنیانگذاری کرد و رهبر معظم انقلاب پس از امام راحل، مستحکم، با قدرت و به پشتوانه خداوند و ملت مقتدر راه امام(ره) را امتداد داد.

وی اضافه کرد: ما در گام دوم انقلاب به برکت رهبری حکیم، تلاش مجاهدانه مردم و برکت خون پاک شهدا توانستیم پایه های انقلاب را مستحکم کنیم و امروز روی سکوی مستحکمی ایستاده ایم و دشمنان در نهایت ضعف هستند و این اغراق نیست بلکه واقعیت جامعه است. چطور ممکن است رییس جمهور فرانسه با یک زن خبرنگار بدون استحکام خانواده ملاقات می کند و هیچ احترامی برای خانواده قائل نیست، امروز می خواهد مردم ایران را آزاد کند.

سردار شریف افزود: بر همه روشن است گروههایی همچون منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید آلوده است نمی توانند برای کشور نسخه ای بنویسند. از عجایب تاریخ است که این گروهک ها می خواهند ملت ایران را آزاد کنند. این نشان ضعف دشمن است و گرنه کسانی که با روابط بین الملل آشنا هستند می دانند قدرت ایران بیش از آن چیزی است که آنها بخواهند در فضای مجازی آن را منتشر کنند.

وی یادآور شد: امروز به برکت تلاش مجاهدانه فرزندان شما در نیروهای مسلح کشور به چنان قدرتی رسیده است که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی به کشور را کشیده اند و می دانند پاسخ ما در این زمینه نابودی حکومت غارتگر آنها همچون حکومت متجاوز اسراییل خواهد بود. درس مهم ۹ دی پایان اغتشاشات ۸۸، دو نکته را به ما یادآوری کرد؛ اولا کسانی که در داخل کشور به دلیل عدم درک و فهم موقعیت کشور و انقلاب آب به آسیاب دشمن ریختند بدانند که حضور مردم در ۹ دی پایان فتنه ۸۸ بود و ان‌شاءالله به برکت انفاس رهبر معظم انقلاب، امسال در ۲۲ بهمن آنچنان صدای ملت را به گوش شما خواهیم رسانید که پایه های کاخ های شما یکبار دیگر به لرزه افتد.

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه خاطرنشان کرد: ما با شهیدانمان و امام امت پیمان بسته ایم و به رهبر انقلاب اعلام می کنیم که تا آخرین قطره خون برای تحقق تدابیر رهبر انقلاب سر از پا نخواهیم شناخت. انقلاب اسلامی الهام بخش تمام آزادی خواهان جهان بوده و شهدای محور مقاومت مظهر انقلاب اسلامی هستند. امروز در تاریخ صهیونیست ببینید که هیچ روزی این حکومت صبح را با آرامش به شب رسانده باشند و این یعنی قدرت جبهه مقاومت و میدان فرزندان فلسطین در مقابله با صهیونیست ها. در حالی که صهیونیست پاشنه آشیل آمریکا در منطقه است.

سردار شریف عنوان کرد: شما نمی توانید به حکومت ایران ضربه ای وارد کنید بنیان های انقلاب بر پایه تعالیم دینی و فرهنگ ائمه و شیعی نهاده شده است و هیچ قدرتی در مقابل قدرت حق ماندگار نیست.

وی افزود: سردار سلیمانی رمز موفقیت ما و شکست دشمن را اینگونه بیان می کند رمز همه پیروزی های ما در این یک جمله است که علت پیروزی ما این است که یک مرجع تقلید متدین، اسلام شناس و جهان شناس رهبر ماست و ما بر پایه فتوای او عمل می کنیم. همان گونه که امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیب نبیند.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: چرا دشمن در را اغتشاشات اخیر نوک فلش حملات خود را به ولایت گرفته است؟ دشمن همه شکست ها و ناکامی های خود را ناشی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب می داند اما بداند که جان ما فدای رهبر انقلاب است و تا زمانی که مردم مقاوم و جان بر کف هستند به دشمن اجازه هیچ پیشرفت و پیروزی نخواهیم داد.

وی اضافه کرد: تشییع شهدا و حضور مردم در مراسمات این چنین، نشان قدرت ملت ماست، نه یک فوتبالیست و یا هنرمند دون پایه ای که تا خرخره از برکت ملت به جایی رسیده و امروز طلبکار شده است. سربلندی و افتخار از آن ملت ماست.

سردار شریف در چهل سال گذشته آمریکایی ها هیچ برگ برنده ای ندارند و از حضور و حمایت صدام تا خلق داعش هیچ نفعی نبردند و قطعا از این اغتشاشات نیز چیزی عاید آنها نخواهد شد و یک برگ زرین بر برگ های زرین انقلاب اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • hasan IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 2
    جمهوری اسلامی علی رغم اینکه این تصمیم بدو رنج اوره حداقل برای مثل منی بعنوان شهرونداین کشور ،ولی اگر می خواهد به سرنوشت صدام و قذافی و...دچارنشه چاره ای جز الگوی کره شمالی و کره شمالی شدن چه درابعادسیاست داخلی و چه سیاست خارجی و چه ابعاد اقتصادی ونظامی و...نداره و غیرازاین باشه گام درراهی اشتباه گذاشته درحال حاضر
  • سيد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    2 0
    نيازي به تجاوز نظامي نيست. بلاهاي بدتر از اوون رو دارن به سرمون ميارن(اقتصادي، فرهنگي و ...) و شما هنوز در جبهه نظامي منتظر اونايين و براشون رجز ميخونين