چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی

حوزه/ امام جمعه اراک گفت: مسئولان باید نقد و صدای مردم را بشنوند و در جهت تحقق مطالبات آنها گام‌های بلند بردارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: آشوب و اغتشاش توسط دشمنان در کشور اتفاق می افتد ولی مسئولان باید اعتراض‌ها و نقدهای سازنده مردم را بشنوند و در جهت توسعه کشور تلاش کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور با همت‌های بلند، برنامه‌ریزی‌های حکیمانه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی قابل حل است و انتظار می‌رود مسئولان نسبت به این مسئله مهم توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رهبر معظم انقلاب در مدت ۱۰ سال گذشته در خصوص رشد تولید ملی، بهره‌وری، صرفه‌جویی، سرمایه‌گذاری، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد تاکیدهای فراوانی داشته‌اند و مردم نیز انتظار دارند یک نظام مالی حکیمانه در کشور اجرا شود.

آیت الله دری نجف آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج «قاسم سلیمانی» و روز ۹ دی گفت: مردم ایران اسلامی و استان مرکزی در این روز برگ زرین دیگری در تاریخ کشور به یادگار گذاشتند و وفاداری خود را به اسلام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب نشان دادند.

امام جمعه اراک با تقدیر از حضور مردم در آیین گرامیداشت ۹ دی گفت: امید است این حضور مقدمه ای برای حضور پرشور و یکپارچه ملت ایران اسلامی در دهه مبارک فجر باشد و مردم یکبار دیگر به دشمنان نشان دهند که پای انقلاب و شهدا ایستاده اند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران ۳۰۰ هزار شهید در راه اسلام و انقلاب اهدا کرده‌ و با تمام قدرت پای ارزش‌های خود ایستاده و دشمنان نمی‌توانند با توطئه‌پراکنی این ملت را از انقلاب نا امید و یا از مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری جدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک خاطرنشان کرد: برنامه هفتم توسعه در حدود ۳۰ محور توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده و نیاز است بودجه سال ۱۴۰۲ کشور بر اساس این برنامه تصویب شود و در غیر این صورت برنامه قبلی باید تمدید شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: سیاست‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب باید برای پیشرفت و توسعه کشور عملیاتی شود.

وی با یادآوری فعالیت ۲۷ فاز تولید گاز در جنوب کشور افزود: این اقدام شایسته ۲۰ تا ۲۵ میلیون متر مکعب گاز به ظرفیت کشور اضافه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت سالروز حضرت مسیح خاطرنشان کرد: امید است رفتار و فکر مسیحی در بین مسیحیان جهان حکم فرما شود و از انجام برخی رفتارها غلط جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha