یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماندگاری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره در مقابله با فتنه ها موفق بوده اند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند گفت: عمده این فتنه ها از سوی منافقین، آمریکا، آل سعود و معاندان نظام اسلامی پایه ریزی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری شامگاه جمعه در مراسم یوم‌الله ۹ دی بوشهر، این حماسه را یادآور بصیرت مردم بیدار و ولایتمدار دانست و گفت: انسان‌های با بصیرت و عاقل از همین‌جا بهشت و جهنم را می‌بینند.

کارشناس مسائل مذهبی، قرآن و عترت را اسباب بصیرت دانست و گفت: ولایت چراغ راه هدایت شما است؛ اگر ما نسبت به شناخت دشمن بصیرت پیدا نکنیم قرآن می‌گوید دشمن شما را در جاده جهالت می‌اندازد.

ماندگاری انجام واجبات و ترک محرمات را شاخصه انسان های با بصیرت عنوان کرد و گفت: کسانی که خدا را در محاسبات دارند به دنیا فکر نمی‌کنند.

وی با اشاره به برخی فتنه ها و توطئه های دشمن گفت: در ۴۴ سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره دسیسه‌ها و فتنه‌های گوناگونی طراحی و اجرایی کرده است و در این وقایع افراد بی بصیرت گرفتار اهداف دشمن شدند.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره در مقابله به فتنه ها موفق بوده اند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند گفت: عمده این فتنه ها از سوی منافقین، آمریکا، آل سعود و معاندان نظام اسلامی پایه ریزی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha