جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی/ هرمزگان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: گرانی افسار گسیخته در شهر بندرعباس خود نیز حکایتی دارد که نهادهای متولی یا در خواب هستند و یا از حال مردم بی خبر؛ ستاد تنظیم بازار و تعزیرات آیا مشکلات مردم را نمی بینند؛ لازم است اقدامی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان شب گذشته ۱۰دی ماه ۱۴۰۱ در نشست مدیران مدارس علمیه و معاونین مدیریت حوزه استان با استاندار هرمزگان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه روحانیت همواره در طول انقلاب اسلامی زبان گویای مردم بوده است، اظهار داشت: مردم از وضعیتی که اکنون در استان هرمزگان و به ویژه در میان مدیران دستگاه های اجرایی حکمفرماست رضایت چندانی ندارند و آن روحیه جهادی که باید در بین مسئولان دولت انقلابی انتظار است، وجود ندارد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با توضیح اینکه موازی‌کاری در دستگاه های فرهنگی به امری طبیعی تبدیل شده است، تأکید کرد: نیازمند یک بازنگری بر اساس کار کارشناسی در بحث معضلات اجتماعی هستیم؛ مردم هرمزگان بر اساس عِرق مذهبی و دینی کشف حجاب های علنی در سطح شهر و حتی در برخی از ادارات و دستگاه های دولتی را نمی پذیرند و باید در خصوص کشف حجاب علنی فکری بشود و منتظر بخشنامه نبود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی خاطرنشان کرد: گرانی افسارگسیخته در شهر بندرعباس خود نیز حکایتی دارد که نهادهای متولی یا در خواب هستند و یا از حال مردم بی خبر؛ ستاد تنظیم بازار و تعزیرات آیا مشکلات مردم را نمی بینن؛ لازم است اقدامی صورت گیرد.

وی گفت : مسکن نسازی خود نیز معضلی بسیار جدی برای شهر بندرعباس شده و صاحب خانه شدن که لزوما امکان پذیر نیست اما به داد مردم مستاجر برسید هر افزایش نرخ کرایه خانه های نجومی جان مردم را به تنگ آورده است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان اظهار کرد: برای ارتباط فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته بین حوزه علمیه و استانداری صورت گیرد نیازمند یک رابط حوزه علمیه در مجموعه استانداری هرمزگان با صلاح دید استاندار محترم هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha