دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران به همراه معاونین با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده این طلبه شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبر گزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران به همراه معاونین، با حضور در منزل شهید عزیز آرمان علی وردی با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با تسلیت به خانواده شهید علی‌وردی، گفت: شهیدان زنده واقعی هستند. تبریک عرض می‌کنیم که توفیق تربیت چنین شهیدی را داشتید.

وی با اشاره به این که شهید آرمان علی وردی جریان ساز شد، افزود: شهدا دارای درجات و ارزش بالایی هستند، برخی از شهدا جریانی را ایجاد می کنند و دارای ویژگی های خاصی می باشند، شهادت شهید آرمان عزیز هم جریان ساز شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با بیان این که مظلومیت، اخلاص، صفای باطنی یک انسان است که می تواند جریان ساز باشد، اظهار کرد: این شهید به خاطر غیرت دینی و انقلابی، جان و هستی خود را فدا کرد. آرمان عزیز و شهدای دیگر با جانفشانی خود جلوی فتنه بزرگی که اصل انقلاب و نظام را هدف قرار داده بود، را گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین کبیریان خطاب به مادر شهید علی‌وردی، گفت: برای جامعه حوزویان دعا کنید؛ ما به نمایندگی از ۱۸ هزار طلبه خواهر برای عرض سلام و تقدیم ادب رسیدیم، شما خانواده شهدا در عمل، التزام و اعتقاد خود را به اسلام، نظام و رهبر معظم انقلاب نشان دادید.

مادر شهید علی‌وردی نیز با اشاره به شخصیت و خصوصیات اخلاقی فرزندش، گفت: اخلاص، بی ریایی، عشق به مردم و کشور و علاقه خاص آرمان به سید و سالار شهیدان بود که به این درجه رسید.

وی اظهار کرد کرد: اگر آرمان کاری را انجام می داد بی سرو صدا بود و دوست نداشت کسی متوجه بشود، اگر حرفی می زد به آن عمل می کرد. افتخار به شهادت است که توانست قلب ما را آرام کند؛ همیشه به داشتن چنین فرزندی افتخار می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha