یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ث

حوزه / امام جمعه کاشان، صندلی مسئولان را خون بهای شهدا دانست و افزود: برای هر صندلی که مسئولی بر آن نشسته بیش از ۷۰ شهید تقدیم شده است که این مسئله مسئولیت آنان را سنگین‌تر می‌کند و باید به گونه ای عمل کرد که خون شهدا پایمال نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به مناسبت سالروز حضرت وفات ام البنین(س) و سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی، پیش از ظهر امروز امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان از جمعی از مادران و همسران شهدای کاشان از جمله مادر شهیدان بارفروش (مادر۴ شهید) در صحن علنی شورای اسلامی این شهر تجلیل و قدردانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا، گفت: حضور در جمع خانواده معظم شهدا ایمان انسان را قوی می کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم دیدار با خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: مسئولان دیدار هفتگی با خانواده شهدا را برنامه خودشان قرار بدهند.

وی، با بیان اینکه وقت گذاری مسئولان در دیدار با خانواده شهدا موجب کاهش فعالیت های عمرانی و اجتماعی آنها نمی شود، یادآور شد: دیدار و همنشینی با خانواده شهدا موجب تقویت انگیزه بیشتر در خدمت رسانی به مردم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ارزش بودن ایثار و فداکاری مادران و همسران شهدا نزد خداوند متعال، گفت: ایثار و از خودگذشتگی مادران و همسران شهدا باید سر مشق راه ما در ادامه مسیر انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه کاشان، صندلی مسئولان را خون بهای شهدا دانست و افزود: برای هر صندلی که مسئولی بر آن نشسته بیش از ۷۰ شهید تقدیم شده است که این مسئله مسئولیت آنان را سنگین‌تر می‌کند و باید به گونه ای عمل کرد که خون شهدا پایمال نشود.

علی هاشمی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر کاشان هم به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل اشاره و تصریح کرد: مردم ایران برای پیروزی انقلاب با تقدیم ۲۳۰هزار شهید به ندای امام راحل لبیک گفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان به نقش بی نظیر مردم در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و پشتیبانی از جنگ اشاره کرد و یادآور شد: مردم کاشان با تقدیم بیش از ۱۸۰۰شهید نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند.

وی، تجلیل از مادران و همسران شهدا را وظیفه همگان دانست و افزود: شورای اسلامی شهر کاشان برای نخستین بار به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) از مادران و همسران شهدای کاشان تجلیل و قدردانی می نماید.

در ادامه این مراسم مادران و همسران شهدا با بیان خاطراتی از شهید خود بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، حمایت از ولی فقیه، رعایت حق الناس، حفظ خون شهدا و خدمت رسانی بی منت به مردم تاکید کردند.

در پایان از طرف شورای اسلامی شهر کاشان از مادران و همسران شهدا تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

 مادران و همسران شهدای کاشان تجلیل شدند | حسینی: صندلی مسئولان خون بهای شهدا است

 مادران و همسران شهدای کاشان تجلیل شدند | حسینی: صندلی مسئولان خون بهای شهدا است

 مادران و همسران شهدای کاشان تجلیل شدند | حسینی: صندلی مسئولان خون بهای شهدا است

 مادران و همسران شهدای کاشان تجلیل شدند | حسینی: صندلی مسئولان خون بهای شهدا است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha