یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کرمی

حوزه/ نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تربیت قهرمانانی چون شهید قاسم سلیمانی در مدارس، گفت: اگر در مدارس قهرمانانی چون حاج قاسم پرورش و تحویل جامعه شود آن وقت می‌توانیم بگویم که موفق بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، غلامحسین کرمی امروز در آیین افتتاح طرح ورزشی شهید سلیمانی در مدرسه روستای گورک خیش اشکن تنگستان، طرح شهید سلیمانی را یک طرح بسیار مهم دانست و گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی باید در برنامه تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان قرار گرفته شود و خروجی طرح‌های ورزشی شهید سلیمانی در مدارس باید قهرمانانی مانند شهید سلیمانی باشد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تربیت قهرمانانی چون شهید قاسم سلیمانی در مدارس، افزود: اگر در مدارس قهرمانانی چون حاج قاسم پرورش و تحویل جامعه شود آن وقت می‌توانیم بگویم که موفق بوده‌ایم.

کرمی با بیان اینکه هر طرحی که افتتاح می‌شود به برکت خون پاک و مطهر شهدای والامقام است، ادامه داد: همه تلاش‌ها و اجرا پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و ورزشی مربوط به شخص خاصی نیست، بلکه به برکت خون پاک شهدا است.

وی با اشاره به اجرا طرح‌های ورزشی به نام شهید سلیمانی در مدارس خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان و سایر نقاط اجرایی می‌شود که امید می‌رود راه و هدف شهید سلیمانی در جامعه به ویژه در قشر دانش‌آموز تبیین و معرفی شود.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر معرفی شخصیت شهید قاسم سلیمانی بین قشر جوان و نوجوان تصریح کرد: شناخت شهید سلیمانی زمینه گام برداشتن در مسیر این شهید والامقام را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha