چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شخصیت شهید سلیمانی در شجاعت بی نظیر بود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا سیره و منش حاج قاسم را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در جلسه شورای اداری بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم شخصیتی جهانی و بین المللی بود .

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، بسیار مؤمن و باتقوا بود، افزود: ۴۰ سال مجاهدت و مبارزه خالصانه آن شهید والامقام با دشمنان اسلام سعادتی است که نصیب هر شخصی نمی شود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شخصیت شهید سلیمانی در شجاعت بی نظیر بود، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا سیره و منش شهید سلیمانی را در جامعه نهادینه کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی(ره) اظهار داشت: آن عالم فقید اندیشمندی مجاهد و فیلسوفی کم نظیر بود.

امام جمعه بروجرد در پایان بر برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه و حماسی مراسم بزرگداشت آن شهید والامقام در شهرستان اندیشیده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha