سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

حوزه/ امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه، عزت ایران و ایرانی است و همه ما حامی سپاه هستیم، گفت: همه باید خود را عضوی از سپاه بدانیم و در مسیر حاج قاسم سلیمانی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه نظام حکمرانی اسلامی بر پایه ایمان، تقوا، بصیرت، عدالت بنا شده است و این فتنه های اخیر تاثیری در آن ندارد، اظهار داشت: این فتنه‌ها طبیعی است و روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و ولایت‌مداری مهمترین راه نجات و عبور از این بحران‌ها است.

امام جمعه بوشهر ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام دشتی، افزود: حجت‌الاسلام دشتی از چهره‌های بسیار ارزشمند و باسواد در استان بوشهر هستند که در همه مسئولیت‌ها نعمتی برای استان بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: توصیه می‌کنیم که همه مسئولان استان و مجموعه روحانیت و سپاه مثل گذشته با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه سپاه عزت ایران و ایرانی است و همه ما حامی سپاه هستیم، افزود: همه باید خود را عضوی از سپاه بدانیم و در مسیر حاج قاسم سلیمانی حرکت کنیم. سردار شهید سلیمانی خود را برای نظام اسلامی هزینه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha