پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ ابراهیم زکزاکی

حوزه / رهبر شیعیان نیجریه در پیامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: سه سال است که ما این مجاهد بزرگ را از دست دادیم که نماد مبارزه با تروریسم بود و شهادت او ماهیت تروریست های واقعی را برملا کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی شیعیان نیجریه، سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را در پیامی تسلیت گفت.

ترجمه پیام شیخ زکزاکی به این شرح است:

أعوذ بالله السمیع العلیم من الشیطان الرجیم. بسم الله الرحمن الرحیم. وصلی الله علی سیدنا ونبینا وحبیب قلوبنا أبی القاسم المصطفی محمد وعلی آله الطیبین الطاهرین المعصومین - سیما بقیة الله فی الأرضه صاحب العصر والزمان - (أرواحنا له الفداء).

سه سال است که ما این مجاهد بزرگ را از دست دادیم که نماد مبارزه با تروریسم بود و شهادت او تروریست های واقعی را برملا کرد.

ایالات متحده به خود می بالید که مسئولیت قتل او را بر عهده گرفته است. این به وضوح نشان می دهد که همه آنها پشت فعالیت های تروریستی در خاورمیانه به ویژه در عراق و سوریه بودند که بسته هایی از گروه های تروریستی به نام های مختلف داعش، داعش و امثال آن را در اختیار دارند.

بدون شک با کشتن شهید قاسم سلیمانی اشتباه فاحشی مرتکب شده اند. اولاً خود را رسوا کرده اند و ثانیاً نام او و خودش را جاودانه ساخته اند. آنها او را با این کار جاودانه کرده اند و همچنین مبارزه ای را که وی در راه آن جان داده است جاودانه کرده اند.

از خداوند متعال خواهانیم که روح سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای راه آزادی خاورمیانه و سراسر جهان را قرین رحمت خود قرار دهد.

ما نیز امیدواریم و دعا می کنیم که میراث آنها تا پیروزی نهایی بر استکبار جهانی و برقراری عدالت در سراسر جهان، ماندگار بماند.

والسلام علیکم ورحمت الله تعالی وبرکاته.

شیخ ابراهیم الزکزکی
۲۲ دسمبر ۲۰۲۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha